Data wydania: 6 listopada 2015
Samodzielna produkcja, na którą złożyły się trzy wydane wcześniej części wysoko ocenianego hack’n’slasha The Incredible Adventures of Van Helsing studia Neocore Games.
GRYOnline
Gracze
Steam
The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut to samodzielna produkcja składającą się z trzech części serii The Incredible Adventures of Van Helsing. Poszczególne odsłony nie są jednak dostępne osobno w menu głównym, lecz zostały połączone w jedną dużą grę ze zmodyfikowaną lub dodaną zawartością. Za projekt odpowiada studio NeocoreGames, znane z serii King Arthur czy też produkcji z gatunku tower defense – Deathtrap.
Rozgrywka zalicza się do gatunku hack'and'slash, czyli odłamu RPG akcji, w którym zabawa polega głównie na siekaniu niezliczonej ilości wrogów i zdobywaniu coraz to lepszego wyposażenia. Podczas przygody wcielamy się w potomka Van Helsinga, przemierzającego wraz ze swoją towarzyszką, zjawą o imieniu Katarina, krainę Borgovia, walcząc z rozmaitymi potworami. Podczas starć wykorzystujemy broń białą, palną, czary i nie tylko – wszystko w zależności od wybranej klasy postaci (do dyspozycji graczy oddano sześć rodzajów bohaterów). Oprócz tego możemy także korzystać z umiejętności specjalnych, rozwijanych w dedykowanym drzewku.
Dzięki połączeniu trzech kampanii w jedną, rozgrywka wystarcza na około 50 godzin. To jednak nie wszystko, gdyż twórcy zatroszczyli się także o endgame, tryby multiplayer (czteroosobowy co-op, Touchdown, Arena i Battle Royal), dwadzieścia specjalnych map, z losowo dobieranymi stworami, zasadami i celami oraz dziennie i tygodniowe wyzwania. Ponadto zabawę możemy zacząć postacią na 80 poziomie doświadczenia, albo stworzyć ją zupełnie od nowa.
The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut udostępniane jest posiadaczom wszystkich trzech odsłon serii The Incredible Adventures of Van Helsing za darmo.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
PC Windows
Producent: NeocoreGames
Wydawca: NeocoreGames
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne:
4GRY
14 grudnia 2018
Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.
Dziś piszemy m.in. o drugiej fazie beta-testów gry Street Fighter V, opóźnieniach premier The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut i The Sims 4: Spotkajmy się, gameplayu z Umbrella Corps oraz przejściu Brada Muira z Double Fine do Valve Software. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Krzysztof Mysiak
8 października 2015
Dziś piszemy m.in. o wypuszczeniu gry System Shock na GOG.com, publicznych testach Armored Warfare, opóźnieniu premiery The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut, zapisach do testów Battleborn oraz ciekawostkach dotyczących scenariusza Until Dawn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Krzysztof Mysiak
23 września 2015
Studio Neocore Games poinformowało, że The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut ukaże się na PC 23 września. Gra będzie darmowa dla posiadaczy wszystkich trzech odsłon serii The Incredible Adventures of Van Helsing. Pozostałe osoby zapłacą około 170 zł.
gry
Kamil Zwijacz
4 września 2015
Studio NeocoreGames ujawniło, że we wrześniu bieżącego roku na komputerach PC ukaże się The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut, czyli samodzielna, duża gra, złożona z trzech części serii The Incredible Adventures of Van Helsing.
gry
Kamil Zwijacz
1 lipca 2015
Popularne pliki do pobrania do gry The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut.
Wymagania sprzętowe gry The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.0 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 8800/Radeon HD 4000 lub lepsza, 35 GB HDD, Windows XP(SP3)/7/8.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core 2.5 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 560 GTX/Radeon HD 5800 lub lepsza, 35 GB, Windows XP(SP3)/7/8.
Średnie Oceny:
Średnia z 2 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 135 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 1872 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Butryk89
Ekspert
2019.07.13
ArtystaPisarz
Ekspert
2019.03.17
genesis19 Legionista
Nie rozumiem takiego toku myślenia, jak ktoś wymyślił wcześniej coś co jest świetne, funkcjonalne i podoba się graczom, to dlaczego ktoś inny ma tego nie kopiować?
Nie widzę sensu w takim podejściu, właśnie twórcy powinni uczyć się od innych i wykorzystywać coś co jest dobre, a nie na nowo "wymyślać koło"...
Taki tok myślenia jakim Ty się kierujesz, prowadzi do głupich pomysłów, zamiast czerpać na ulepszaniu tego co już mamy.
3dD1e Generał
Ja kupiłem i jedno i drugie. Final cut tylko zacząłem, ale są zauważalne pewne różnice, jak na przykład przerobione drzewko umiejętności, czy podział na klasy, którego w samej jedynce nie było. Jeśli kupujesz, bo chcesz poznać fabułę, to nie będzie to miało jakiegoś większego znaczenia, chociaż pamiętam, że chyba w drugiej części był jakiś problem z polskimi napisami. Gdzieś ktoś źle podłożył teksty i kwestie mówione nie zgadzały się z napisami. Nie wiem, czy w final cut jest tak samo. Natomiast jeśli zależy Ci na "endgame", to raczej lepsze jest final cut, bo łączy wszystkie trzy gry w jednym. O występujących tam mechanikach jednak się nie wypowiem, bo osobiście nie czułem się zachęcony do grania po przejściu fabuły trzech części z osobna. Z craftingu praktycznie nie korzystałem za wyjątkiem zaklinania. Jak ukończę final cut, to się zobaczy, czy coś się w tym temacie zmieni. Na pewno nie jestem zadowolony z drzewka umiejętności, bo aby odblokować mocniejsze skille trzeba wsadzić 10 punktów w słabsze.
morgrabia77 Centurion
Z racji obecnej promocji na Steam, zapytam czy lepiej kupić 3 części osobno czy wersję Final Cut? Cenowo wychodzi to samo.
lbj_23 Pretorianin
38h na liczniku i ukonczylem
mogloby byc jednak wiecej specjalnych umiejetnosci na drzewku bo niby jest kolo 8 ale realnie tylko 3 sa bardzo dobre (gralem typem z granatnikiem tzw Phlogistoneer"
gra ma 2 wielkie bledy w projektowaniu
zloto ktore do niczego sie nie przydaje, mamy go na peczki a i tak nic nie kupujemy
wraz z rozwojem postaci i bycia w dalszej czesci gry nasza postac zamiast byc coraz silniejsza albo chociaz na podobnym poziomie, jest ewidentnie coraz slabsza, cala gre przechodzilem na 5 poziomie trudnosci natomiast najtrudniejszych bossow konczylem na 3 lub 4 a ostatnie 5 godzin przechodzilem na 3 poziomie, tej grze przydaloby sie odpowiednie skalowanie przeciwnikow bo wychodza z tego kwiatki
sama gra jednak wciaga a hordy przeciwnikow ginacych pod deszczem rakiet rekompensuja wiele
Patryk K Chorąży
Nie grałem w "pojedyncze" części dlatego wypowiedź dotyczy tylko tej wersji.
Gra ma mało bug'ów. Wystąpił tylko jeden błąd z questem a po aktualizacji 1,5h grania w tył i musiałem powtarzać 3 mapy ( co mnie prawie zniechęciło po 30h grania ). Wydaje mi się także, że po aktualizacji zbalansowany mógł zostać poziom trudności ( na poziomie trudnym zacząłem częściej ginąć ). Po dłuższym czasie gra staje się niestety monotonna. Z samych opisów o poprzednich odsłonach mogę powiedzieć, że wygląd bohatera mogli zostawić w spokoju pod względem klasy a same klasy nie były konieczne. Największy minus to chyba ekwipunek. Do 25 lvl obrońcy zmieniałem regularnie ale potem... jak na ilość znajdowanych itemów tragedia. Od 40-45lvl rzadko wypadnie coś lepszego a i opcja kuźni słabo się sprawuje. Czasami logowanie do neocore kuleje i postać się nie ładuje. Duży plus za znikomy backtracking. Można by też pomyśleć o zarządzaniu questami - choćby o możliwości zaczęcia questa na nowo jeśli wystąpi jakiś bug przed jego zakończeniem.