
Data wydania: Data Nieznana
Ukierunkowana na rozgrywkę kooperacyjną gra akcji autorstwa studia The Amiable, założonego przez piatkę studentów uniwersytetu w Chicago. Akcja Tetrapulse toczy się na odległej planecie, która została zaatakowana przez mechaniczne owady. Zamieszkujące ją dziwne stworki postanawiają więc powstrzymać intruzów, a ich jedynym orężem jest własna siła witalna, którą potrafią uformować w strumień energii, by razić nią przeciwników.
Tetrapulse jest dziełem niezależnego studia The Amiable, założonego przez pięciu studentów Uniwersytetu DePaul w Chicago: Jorge'a Murillo, Ricky'ego Robersona, Petera Sheffa, Davida Laskey'a oraz Davida Finsetha.
Akcja gry toczy się na odległej planecie, która zaatakowana została przez mechaniczne owady. Zamieszkujące ją dziwaczne stworki muszą powstrzymać intruzów i aktywować system obronny. Ich jedynym orężem jest jednak własna siła witalna, która sformowana w promień energii potrafi razić przeciwników.
Dynamiczna rozgrywka zaprojektowana została z myślą o zabawie w kooperacji z udziałem maksymalnie czterech uczestników (na wspólnym ekranie). Każdy z graczy kontroluje poczynania jednego ze stworów zamieszkujących planetę. Ich wspólnym celem jest odparcie ataku przybyszów z kosmosu i aktywowanie za pomocą zasobnika energetycznego (tzw. hearthstone) czterech punktów systemu obronnego, rozmieszczonych w różnych rejonach planszy.
Charakterystycznym elementem gry jest mechanika walki. Postaci kontrolowane przez graczy posiadają tylko jeden rodzaj broni – promienie energii generowane z własnego ciała. Niestety, za każdym razem ich użycie powoduje spadek sił witalnych. Na szczęście, hearthstone'y pozwalają z czasem zregenerować zdrowie obrońców. Kluczem do zwycięstwa okazuje się więc współpraca w grupie i równomierne korzystanie z energii przez każdego z jej członków (gracze muszą pilnować, aby nikt w grupie zbytnio nie osłabł).
Tetrapulse wyróżnia się prostą, choć estetycznie wykonaną oprawą wizualną. Trójwymiarowa grafika w grze przykuwa uwagę intensywną kolorystyką oraz zastosowaniem technologii cel-shading. Zabawie towarzyszy dynamiczny podkład dźwiękowy.
Autor opisu gry: Aleksander Kaczmarek