Sky Gods to taktyczna gra akcji pozwalająca wcielić się w żołnierza sił specjalnych. Cechą odróżniającą tę produkcję na tle innych militarnych FPS-ów jest rozpoczynanie misji bojowych od tzw. skoku HALO (High Altitude Low Opening). Wojak, którego kontrolujemy po wyskoku z lecącego samolotu bądź śmigłowca najpierw długo swobodnie opada, by na koniec, już w bardzo bliskiej odległości od ziemi, otworzyć spadochron i bezpiecznie wylądować, omijając jednocześnie radary wroga. Gracz przez cały czas ma pełną kontrolę nad swoją postacią. Może dowolnie manewrować w powietrzu i samodzielnie wyszukać najlepsze miejsce do wylądowania, bez ryzyka odniesienia niepotrzebnych obrażeń.
Gra pozwala na dobór broni i sprzętu przed każdym z zadań. Ponadto w żadnej z niebezpiecznych akcji nie będziemy zdani tylko na siebie. Powodzenie misji jest bowiem ściśle powiązane z udaną współpracą pomiędzy sojuszniczymi żołnierzami, bądź to prowadzonymi przez A.I., bądź innych graczy (tryb kooperacji, w ramach którego może się bawić nawet do ośmiu osób jednocześnie). Warto przy tym zaznaczyć, że zdecydowana większość z zadań została oparta na akcjach, które miały miejsce w rzeczywistości.
Sky Gods zostało wyprodukowane na silniku graficznym Unreal Engine 3 firmy Epic Games. W fazie developingu wykorzystano także system SpeedTreeRT, który zapewnia występowanie realistycznie odwzorowanej flory. Oprawa stoi zatem na wysokim poziomie, co w przypadku tego typu produkcji jest bardzo istotne. Rozgrywce towarzyszy dynamiczna i podbijająca morale muzyka. Sky Gods daje nam możliwość prowadzenia rozgrywek sieciowych, zarówno w trybach Player vs Player, jak i Team vs Team.
Autor opisu gry: Piotr Doroń
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
PlayStation 3Angielskie napisy i dialogi
Xbox 360Angielskie napisy i dialogi
Producent: BlackFoot Studios
Ograniczenia wiekowe: 12+
Firma BlackFoot Studios przedstawiła pierwsze informacje o swojej najnowszej produkcji – militarnej, taktycznej grze akcji o tytule Sky Gods. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że produkcja powstanie w oparciu o jeden z najpopularniejszych obecnie silników graficznych, czyli Unreal Engine 3 firmy Epic Games.
gry
Piotr Doroń
4 września 2008 10:53