46. Gry Symulacje PC Windows - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 46. Gry z gatunku symulacje na platformę PC ułożone według daty premiery.
Symulacje. Grupa gier stawiających sobie za zadanie jak najdokładniejsze imitowanie prawdziwych (lub fikcyjnych) czynności. Gry z tego gatunku mogą symulować m.in. prowadzenie pojazdów cywilnych (koparki, dźwigi, autobusy) i wojskowych (samoloty, czołgi, okręty). Szczególnym przypadkiem tego gatunku gier są produkcje symulujące ludzkie życie, w szczególności seria The Sims, ponieważ w jej ramach możemy symulować niemal nieograniczoną liczbę aspektów naszego życia.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Case Blue
Symulacje 21 grudnia 2004
Nieoficjalny dodatek do symulatora lotu IL-2 Sturmovik, przygotowany przez zespół X1 Software. Akcja Case Blue w całości rozgrywa się na froncie wschodnim w czasie II Wojny Światowej.

The Last Days
Symulacje 21 grudnia 2004
Nieoficjalny dodatek do symulatora lotu IL-2 Sturmovik, przygotowany przez zespół X1 Software. Akcja gry toczy się, zgodnie z nazwą, w ostatnich dniach Drugiej Wojny Światowej, tj. na przełomie 1944/1945 roku.

X-Plane 8
Symulacje 10 grudnia 2004
Wersja 8.0 popularnej serii bardzo realistycznych symulatorów lotu. Zasiadamy za sterami przeróżnych maszyn latających, wśród których nie zabrakło awionetek, samolotów pasażerskich, a nawet śmigłowców.

The Universal
Symulacje 2 grudnia 2004
The Universal to przedstawiciel popularnego gatunku gier przeznaczonych do zabawy online setek graczy na specjalnie do tego celu przegotowanych serwerach.

747-200 Ready for Pushback
Symulacje 26 listopada 2004
747-200 Ready for Pushback to dodatek do cieszącej się uznaniem wśród fanów lotnictwa gry Microsoft Flight Simulator 2004. Produkt stworzony został przez studio Abakus na zlecenie firmy JustFlight, a jego misją jest sławienie najpopularniejszego na świecie samolotu pasażerskiego – Boeinga 747.

Star Wolves: Gwiezdne Wilki
Symulacje 12 listopada 2004
Symulator kosmiczny z elementami cRPG i strategii. Akcja tej produkcji rozgrywa się na przełomie XXI i XXII wieku, gracz zaś staje się gwiezdnym łowcą, początkowo dysponującym jedynie przestarzałym i źle wyposażonym statkiem.

Wings Over Vietnam
Symulacje 8 listopada 2004
Wings Over Vietnam jest autorskim symulatorem lotu studia programistycznego Third Wire Productions. Właściwą akcję w grze osadzono w realiach konfliktu wietnamskiego.

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei
Symulacje 5 listopada 2004
Symulator kolei. W przeciwieństwie do większości produkcji tego typu gra większy nacisk na konstruowanie torów niż samą jazdę. Gracz może stawiać zarówno elementy infrastruktury kolei szeroko i wąskotorowej czy stacje kolejowe, jak i drzewa, a także modyfikować wygląd otoczenia. Po zakończeniu prac przychodzi czas na przejechanie się po naszej kreacji.

Vendetta Online
Symulacje 1 listopada 2004
„Vendetta Online” to stworzony przede wszystkim z myślą o rozgrywkach sieciowych (single-player jest tylko mało znaczącym dodatkiem) symulator, w którym gracze zasiadają za sterami futurystycznych statków i toczą boje w przestrzeni kosmicznej.

Pacific Fighters
Symulacje 26 października 2004
Pacific Fighters to kolejny po znakomitym IL-2 Sturmovik i kilku dodatkach do niego (The Forgotten Battles, The Forgotten Battles - Ace Exp. Pack oraz Combat Over Europe) symulator lotu z czasów Wojny Światowej przygotowany przez studio Maddox Games.

Red Skies
Symulacje 16 października 2004
Red Skies to niskobudżetowy, mocno arcade'owy symulator, wykorzystujący teatr wojenny frontu wschodniego II Wojny Światowej. Program napędzany jest sprawdzonym silnikiem gry Pacific Warriors 2: Dogfight.

Red Jets
Symulacje 30 września 2004
Red Jets to kolejna pozycja dla spragnionych wrażeń miłośników podniebnych potyczek. Program został stworzony przez grupę InterActive Vision, znaną przede wszystkim z niezbyt skomplikowanych i mocno zręcznościowych symulatorów lotu.

Zoo Vet
Symulacje 24 września 2004
Zoo Vet to wirtualna symulacja pracy weterynarza w jednym z największych na świecie ogrodów zoologicznych. Zadaniem graczy jest opieka nad 25 różnymi gatunkami zwierząt.

The Sims 2
Symulacje 17 września 2004
Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts. Gracze ponownie mają okazję zaopiekować się wirtualnymi postaciami, kierując ich poczynaniami przez niemal całe życie – od wczesnego dzieciństwa aż do późnej starości. Celem zabawy jest osiągnięcie możliwie jak najwyższego wyniku Life Score, obrazującego intensywność ważnych wydarzeń w życiu bohatera.

Creatures: Exodus
Symulacje 15 września 2004
Creatures: Exodus to kolejna część bardzo popularnego cyklu symulacji wirtualnego, inteligentnego życia. W pełnej wersji programu musimy zaopiekować się Nornami na pokładzie kosmicznego statku Capillata.

18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal
Symulacje 30 sierpnia 2004
„Pedal to the Metal” to podtytuł trzeciej części serii „18 Wheel of Steel” od firmy ValuSoft. Graczom przypadają tutaj dwie role: szefa firmy transportowej oraz kierowcy ogromnego, osiemnastokołowego samochodu ciężarowego, który kursuje na wybranych trasach w Ameryce Północnej i Środkowej.

Homeplanet: Playing With Fire
Symulacje 13 sierpnia 2004
Dodatek do symulatora kosmicznego Homplanet, wzbogacający go o tryb rozgrywki wieloosobowej (Cooperative oraz Deathmatch), jak również dodający kampanie dla pojedynczego gracza.

The Political Machine 2004
Symulacje 10 sierpnia 2004
Kolejna, po znakomitej gwiezdnej strategii Galactic Civilizations, ambitna produkcja zespołu Stardock Systems Inc. Ambitna, ponieważ autorzy postanowili przedstawić graczom interesujący i trudny temat amerykańskich wyborów prezydenckich, rzecz jasna, w ujęciu bardzo realistycznym, stawiając na treść, a nie efektowne audiowizualne wodotryski.

Wings of War
Symulacje 30 lipca 2004
„Wings of War” to gra komputerowa studia Silver Wish Games, umożliwiająca wcielenie się w postać pilota z okresu I Wojny Światowej. W odróżnieniu od realistycznych symulatorów lotu, tutaj styl rozgrywki bardziej przypomina typową grę zręcznościową.

In-Fisherman Freshwater Trophies
Symulacje 27 lipca 2004
„In-Fisherman Freshwater Trophies” to kolejna gra z dość popularnego gatunku symulatorów łowienia ryb. Współpraca jej twórców, Bold Games, z wydawcą jednego z najstarszych i najpoczytniejszych magazynów wędkarskich, tytułowego „In-Fishermana”, czyni z niej wartą zainteresowania pozycję.

Starshatter
Symulacje 29 czerwca 2004
Starshatter to wyprodukowany przez studio Destroyer symulator lotu statkiem kosmicznym. Akcja gry osadzona została w odległej przyszłości, gdzie trzy zwaśnione frakcje toczą walkę o panowanie nad galaktyką. Gracz wciela się w gwiezdnego pilota, wykonującego zlecenia dla jednej ze stron konfliktu. Tytuł wyróżnia się dużą liczbą futurystycznych statków, które można pilotować oraz elementami strategicznymi, pozwalającymi dowodzić kilkoma jednostkami jednocześnie.

Star Wraith IV: Reviction
Symulacje 15 czerwca 2004
„Star Wraith IV: Reviction” to zaawansowany program grupy pasjonatów skupionych pod egidą StarWraith 3D Games, będący gwiezdną strzelaniną, przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby.

FirePower for Microsoft Combat Flight Simulator 3
Symulacje 11 czerwca 2004
Kolejny dodatek do wydanej w 2002 roku gry Microsoft Combat Flight Simulator 3. Za jego produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio Shockwave Productions Zone, które równolegle wydało add-on do innej gry Microsoftu - Flight Simulatora 2004 (jest to gra Wings of Power: WWII Heavy Bombers and Jets).

NoLimits
Symulacje 1 czerwca 2004
NoLimits to produkt pozwalający nam na samodzielnie projektowanie kolejek górskich. Gra przeznaczona jest dla tych osób, które nie chcą zajmować się administracyjno-ekonomiczną stroną projektu, a wolą skupić się na samym procesie projektowania.