Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiX360PS3
Okładka Naughty Bear: Panic in Paradise (X360)

Naughty Bear: Panic in Paradise

Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement).

Akcji | humorystyczne

Okładka Naughty Bear: Panic in Paradise (X360)

data premiery gry:

10paź2012

X360 PS3
Kolekcja gier
Obserwuj grę

Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement). Podobnie jak wydany w 2010 roku pierwowzór, produkcja odznacza się oryginalną fabułą oraz sporą dawką czarnego humoru.

Akcja Naught Bear: Panic in Paradise osadzona została w tropikalnym kurorcie, dokąd pluszowe misie z Island of Perfection (Wyspa Doskonałości) wyjeżdżają na wakacje. Ktoś jednak zadbał o to, by tytułowy Niegrzeczny Miś nie został zaproszony. Rozjuszony bohater nie daje za wygraną, cichaczem przedostaje się na wyspę i dysponując listą 30 winowajców rozpoczyna zemstę.

Rozgrywka łączy elementy bijatyki oraz skradanki. Tytułowy bohater ma za zadanie dopaść swoje ofiary i rozprawić się z nimi w bezwzględny (jak na pluszaka) sposób. Do eliminacji wrogów służy różnego rodzaju broń, która pogrupowana została w pięć kategorii (Fist, Pointy, Slash, Bash oraz Smash), a także wiele elementów otoczenia. W trakcie zabawy bohatera przebrać można w ponad 100 kostiumów (większość należy wcześniej odblokować), przy czym niektóre sprawdzają się także w roli kamuflażu i pozwalają podejść blisko do ofiary.

Na potrzeby Naught Bear: Panic in Paradise deweloperzy gruntownie przebudowali autorski silnik, co pozwoliło na wprowadzenie znacznie rozleglejszych lokacji, których w grze pojawia się łącznie 11, a także zwiększenie liczby postaci wyświetlanych jednocześnie na ekranie. Gruntownie przemodelowany został również system walki. Zaimplementowano m.in. kombosy złożone z różnych rodzajów ataków, a także możliwość złapania przeciwnika i przybliżenia go do dowolnego obiektu (można np. wepchnąć postać pod kosiarkę albo spalić w ognisku).

Ekipa studia Behaviour wiele wysiłku włożyła w dopracowanie warstwy wizualnej. Podobnie jak w pierwowzorze, trójwymiarowa grafika zastosowana w Naught Bear: Panic in Paradise stylizowana jest na kreskówkę. Dzięki nowemu systemowi oświetlenia świat pluszaków zyskał jednak na szczegółowości i wyrazistości. Zmieniono również pracę kamery, której ustawieniem gracz może dowolnie manipulować (przydatne w podczas fragmentów wymagających skradania się), a także udoskonalono działanie ultra kill cams, czyli specjalnych ujęć przedstawiających spektakularne sposoby uśmiercania przeciwników.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Oczekiwania czytelników: 8 / 10 na podstawie 15 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI Naughty Bear: Panic in Paradise

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Naughty Bear: Panic in Paradise

Microsoft Xbox 360

Microsoft Xbox 360

  • Wykorzystuje:
  • Xbox Live
Sony PlayStation 3

Sony PlayStation 3

  • Wykorzystuje:
  • PlayStation Network
Wieści ze świata (Naughty Bear: Panic in Paradise, Battlefield 3, Fez) 1/6/12
Wieści ze świata (Naughty Bear: Panic in Paradise, Battlefield 3, Fez) 1/6/12

wiadomość1 czerwca 2012

Dziś piszemy m.in. o wynikach sprzedaży Fez, nowej łatce do strzelaniny Battlefield 3, a także terminie premiery gry Naughty Bear: Panic in Paradise. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Powstają kontynuacje gier akcji WET oraz Naughty Bear
Powstają kontynuacje gier akcji WET oraz Naughty Bear

wiadomość8 listopada 2010

Z informacji ujawnionych serwisowi Gamasutra przez Remiego Racine’a, prezesa firmy Artificial Mind & Movement, znanej również jako A2M, wynika, że firma – specjalizująca się dotąd w produkcji gier bazujących na znanych licencjach – będzie się od teraz zajmować kreacją własnych marek, a także rozwijaniem tych już istniejących.

X360
PS3