Data wydania: 10 października 2012
Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement). Podobnie jak wydany w 2010 roku pierwowzór, produkcja odznacza się oryginalną fabułą oraz sporą dawką czarnego humoru.
Gracze
Naught Bear: Panic in Paradise jest drugą odsłoną cyklu gier akcji, rozwijanego przez niezależne, kanadyjskie studio Behaviour Interactive (wcześniej funkcjonujące pod nazwą A2M - Artificial Mind & Movement). Podobnie jak wydany w 2010 roku pierwowzór, produkcja odznacza się oryginalną fabułą oraz sporą dawką czarnego humoru.
Akcja Naught Bear: Panic in Paradise osadzona została w tropikalnym kurorcie, dokąd pluszowe misie z Island of Perfection (Wyspa Doskonałości) wyjeżdżają na wakacje. Ktoś jednak zadbał o to, by tytułowy Niegrzeczny Miś nie został zaproszony. Rozjuszony bohater nie daje za wygraną, cichaczem przedostaje się na wyspę i dysponując listą 30 winowajców rozpoczyna zemstę.
Rozgrywka łączy elementy bijatyki oraz skradanki. Tytułowy bohater ma za zadanie dopaść swoje ofiary i rozprawić się z nimi w bezwzględny (jak na pluszaka) sposób. Do eliminacji wrogów służy różnego rodzaju broń, która pogrupowana została w pięć kategorii (Fist, Pointy, Slash, Bash oraz Smash), a także wiele elementów otoczenia. W trakcie zabawy bohatera przebrać można w ponad 100 kostiumów (większość należy wcześniej odblokować), przy czym niektóre sprawdzają się także w roli kamuflażu i pozwalają podejść blisko do ofiary.
Na potrzeby Naught Bear: Panic in Paradise deweloperzy gruntownie przebudowali autorski silnik, co pozwoliło na wprowadzenie znacznie rozleglejszych lokacji, których w grze pojawia się łącznie 11, a także zwiększenie liczby postaci wyświetlanych jednocześnie na ekranie. Gruntownie przemodelowany został również system walki. Zaimplementowano m.in. kombosy złożone z różnych rodzajów ataków, a także możliwość złapania przeciwnika i przybliżenia go do dowolnego obiektu (można np. wepchnąć postać pod kosiarkę albo spalić w ognisku).
Ekipa studia Behaviour wiele wysiłku włożyła w dopracowanie warstwy wizualnej. Podobnie jak w pierwowzorze, trójwymiarowa grafika zastosowana w Naught Bear: Panic in Paradise stylizowana jest na kreskówkę. Dzięki nowemu systemowi oświetlenia świat pluszaków zyskał jednak na szczegółowości i wyrazistości. Zmieniono również pracę kamery, której ustawieniem gracz może dowolnie manipulować (przydatne w podczas fragmentów wymagających skradania się), a także udoskonalono działanie ultra kill cams, czyli specjalnych ujęć przedstawiających spektakularne sposoby uśmiercania przeciwników.
Autor opisu gry: Piotr Doroń
Dziś piszemy m.in. o wynikach sprzedaży Fez, nowej łatce do strzelaniny Battlefield 3, a także terminie premiery gry Naughty Bear: Panic in Paradise. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Marcin Skierski
1 czerwca 2012
Z informacji ujawnionych serwisowi Gamasutra przez Remiego Racine’a, prezesa firmy Artificial Mind & Movement, znanej również jako A2M, wynika, że firma – specjalizująca się dotąd w produkcji gier bazujących na znanych licencjach – będzie się od teraz zajmować kreacją własnych marek, a także rozwijaniem tych już istniejących.
gry
Piotr Doroń
8 listopada 2010
Wymagania sprzętowe gry Naughty Bear: Panic in Paradise:
Xbox 360
Wspiera:
Xbox Live
PlayStation 3
Wspiera:
PlayStation Network
Średnie Oceny:
Średnia z 35 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
zanonimizowany701957 Legionista
Boże kto to chce wydać ?
kuba strzelec Legionista
jak dla mnie jest śmieszne. nie to, żeby wciągała, ale tak dla zabawy to fajne
smokwojtek Junior
Jak dla mnie super odstesowuje...
POLECAM...