
Data wydania: kwiecień 2026
My Work Is Not Yet Done to survivalowa gra eksploracyjna. Zwiedzamy w niej niegościnną krainę, w której natura przejęła ruiny porzucone przez niedoszłych kolonizatorów. Rozgrywka koncentruje się na przemierzaniu świata za pomocą realistycznych technik nawigacyjnych, odkrywaniu sekretów fabuły oraz walce o przeżycie w dziczy.
My Work Is Not Yet Done to gra eksploracyjna w klimatach survivalowych. Jest to debiutancka produkcja niezależnego studia Sutemi Productions. Na czele projektu stał deweloper imieniem Spencer Yan.
Akcja gry toczy się w świecie łączącym cechy współczesnej rzeczywistości z elementami fantastycznymi. Gracz wciela się w inkwizytorkę imieniem Avery, która udaje się na pielgrzymkę do regionu znanego jako Reach. Dawniej miejsce to miało stać się nową domeną Imperium, ale starania te zakończyły się porażką i po niedoszłych kolonizatorach pozostały jedynie ruiny.
Fabuła gry podejmuje trudne kwestie, takie jak samotność, poczucie izolacji, samobójstwa czy przemijanie.
Rozgrywka w My Work Is Not Yet Done koncentruje się na eksploracji. Świat ma otwartą strukturę i składają się na niego zarówno sekcje generowane proceduralnie, jak i lokacje opracowane ręcznie.
Pomimo fantastycznych realiów gra podchodzi w sposób realistyczny do eksploracji. Gracz musi opanować rzeczywiste tajniki nawigacji oraz survivalowe techniki przeżycia w dziczy. Zabawę utrudnia dynamiczny system pogodowy, symulujący zmieniające się warunki w świecie My Work Is Not Yet Done. Podczas zabawy nasze decyzje i działania wpływają na stan fizyczny oraz psychiczny bohaterki, a to znajduje przełożenie na rozgrywkę.
Gra nie ma liniowej kampanii fabularnej. Zamiast tego eksplorując świat, odkrywamy we własnym tempie jego sekrety i bierzemy udział w dynamicznych wydarzeniach, zależnych od naszych wyborów oraz systemów rządzących rozgrywką.
My Work Is Not Yet Done oferuje wyłącznie tryb dla pojedynczego gracza
Mocną stroną gry jest wykonanie. My Work Is Not Yet Done posiada mocno nietypową grafikę, określaną przez Spencera Yana mianem „1-bitowej”. Oprawa wizualna jest w większości czarno-biała i pełna dużych pikseli. Proste obrazy wzbogacono licznymi animacjami.
Ciekawym elementem jest interfejs. Wszystkie jego elementy zrealizowane zostały w formie przedmiotów dostępnych dla bohaterki gry.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Wymagania sprzętowe gry My Work Is Not Yet Done:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 lub lepsza, 1 GB HDD, Windows 7.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 lub lepsza, 1 GB HDD, Windows 10.