Data wydania: 26 sierpnia 2003
Mojo! w pewnych założeniach przypomina nieco wiekowego już Arkanoida oraz znany hit z PlayStation, zatytułowany Kula World. Zadanie, postawione przed graczem, jest stosunkowo proste - naszym celem jest zbicie widocznych na trójwymiarowej planszy klocków.
Gracze
Mojo! w pewnych założeniach przypomina nieco wiekowego już Arkanoida oraz znany hit z PlayStation, zatytułowany Kula World. Zadanie, postawione przed graczem, jest stosunkowo proste - naszym celem jest zbicie widocznych na trójwymiarowej planszy klocków.
Oczywiście całość szybko się komplikuje, gdy okazuje się, że możemy naraz zbijać tylko klocki tego samego koloru - aby go zmienić, należy wturlać naszą kulę do pewnych odcinków, rozmieszczonych na planszy. Ruchy wykorzystują nasze zasoby w postaci punktów Mojo, a te z kolei są potrzebne do przejścia do kolejnego etapu. Na szczęście można je dość łatwo odnowić, oczywiście zbijając klocki. Etapy błyskawicznie się komplikują i z czasem na planszy zaczynają się pojawiać dziury, teleportery i inne różnej maści niebezpieczne przeszkody.
Pomyślano także o trybie dla wielu graczy, w którym maksymalnie z trzema towarzyszami możemy zagrać na specjalnie zaprojektowanych arenach. Ich cele bywają różne, gdyż np. część z nich polega na wturlaniu się do kolejnych otworów, porozrzucanych po całym etapie, a całość przypomina trochę mini-golfa. Do naszej dyspozycji oddano 100 kolorowych i ładnie zaprojektowanych plansz. Jakby jednak komuś było mało, zawsze można skorzystać z dołączonego do gry edytora i zaprojektować swoje własne, niepowtarzalne etapy.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
PlayStation 2
Xbox
Producent: Crave Entertainment
Wydawca: Crave Entertainment
Wymagania sprzętowe gry Mojo!:
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci 8 MB, Multitap
Średnie Oceny:
Średnia z 13 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.