
Data wydania: 25 listopada 2011
Kung-Fu High Impact to utrzymana w klimacie komiksowego pastiszu zręcznościowa bijatyka z rodzaju beat'em up, za której stworzenie odpowiada ekipa deweloperska studia Virtual Air Guitar Company. Gracz dosłownie wciela się w rolę mistrza kung-fu i za pomocą całego asortymentu własnoręcznie wykonywanych ciosów kung-fu stara się zaprowadzić porządek w pełnym potworów, komiksowym świecie. Do zabawy wymagany jest kontroler Kinect.
Kung-Fu High Impact to kolejny po Kung-Fu Live projekt studia Virtual Air Guitar Company związany ze wschodnimi sztukami walki, a dokładniej ich pastisz. Deweloperzy wykorzystali potencjał kontrolera Kinect, dzięki czemu gracze mogą stworzyć bohatera ze swoją podobizną, a także własnoręcznie wyprowadzać mordercze kombinacje ciosów.
Gra oferuje sześć trybów zabawy (włączając w to samouczek oraz prywatny komiks), z których najbardziej rozbudowany to kampania główna. Składa się ona z 14 poziomów oraz wplecionymi pomiędzy nie epizodami fabularnymi. Gracz wciela się w rolę samego siebie i jako mistrz kung-fu wyrusza do walki z potworami, które opanowały komiksowy świat. Na jego drodze staje wiele rodzajów przeciwników, w tym potężni bossowie plansz. Pozostałe tryby rozgrywki to Custom Fight, czyli walka w wybranym środowisku ze wskazanymi wrogami i survival mode. Dla miłośników pojedynków wieloosobowych przewidziana została opcja starć z udziałem pięciu graczy, przy czym jeden wciela się w rolę herosa, a pozostali kontrolują poczynania potworów.
Rozgrywka bazuje na wykorzystaniu możliwości technicznych kontrolera Kinect. Wbudowana w urządzenie kamera skanuje ciało gracza i nanosi jego podobiznę na model głównego bohatera. Podczas zabawy uczestnik musi wykazać się sporą aktywnością ruchową, własnoręcznie wykonując kopnięcia, ciosy i wyskoki. Twórcy zadbali również o szereg elementów ubarwiających pojedynki, w tym możliwość wykorzystania bonusowych przedmiotów (np. magiczny łuk) i specjalnych mocy.
Kung-Fu High Impact wyróżnia się oryginalną stylistyką oprawy wizualnej. Na wzór klasycznych gier z cyklu Mortal Kombat grafika łączy trójwymiarowe modele postaci z dwuwymiarowymi tłami. Całość wykonana została w technologii cel-shading, co pozwoliło osiągnąć wyraźny efekt komiksowości.
Autor opisu gry: Aleksander Kaczmarek
Platformy:
Xbox 360Angielskie napisy i dialogi
Producent: Virtual Air Guitar Company
Wydawca: Black Bean Games
Ograniczenia wiekowe: 12+
Gry podobne:
Firma Black Bean Games w listopadzie wyda grę Kung-Fu High Impact. Ta chodzona bijatyka z komiksową grafiką będzie w pełni wykorzystywać możliwości kontrolera Kinect.
gry
Mateusz Kądziołka
28 lipca 2011 12:12
Wymagania sprzętowe gry Kung-Fu High Impact:
Xbox 360
Wspiera:
Kinect