Wyszukiwarka gier
In Sink

In Sink

PC
po premierze

Data wydania: 12 listopada 2024

Logiczne, FPP, Sieciowe, Indie, Kooperacja, Multiplayer, Internet

In Sink to gra logiczna FPP do sieciowej kooperacji dla dwóch osób, w której kluczowa jest komunikacja między graczami. Jako nastoletni rozbitkowie na tajemniczej wyspie próbujemy powrócić do domu, w tym celu rozwiązujemy abstrakcyjne łamigłówki w serii escape roomów.

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny

In Sink stanowi logiczną grę kooperacyjną FPP przeznaczoną wyłącznie dla dwóch graczy. Stworzoną przez niezależne studio Clock Out Games przygodę cechują pozbawione słów łamigłówki w stylu escape roomów, których rozwiązanie wymaga komunikacji pomiędzy graczami.

Fabuła

Przygodę In Sink rozpoczynamy jako nieletni rozbitkowie statku na tajemniczej wyspie. Powrót do domu wymaga użycia portali, które przenoszą chłopców w różne zagadkowe miejsca, m.in. dziwne muzeum sztuki oraz przeczący prawom fizyki pociąg.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

Producent: Clock Out Games

Wydawca: Kwalee

Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry In Sink:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-4150 / AMD FX-4300, 4 GB RAM, karta graficzna 1 GB GeForce GTX 460 / Radeon R7 250X, 2 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-6400 / AMD Ryzen 3 1200, 8 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 750 / Radeon R7 360, 2 GB HDD, Windows 10/11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.8

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 1161 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.8

Bardzo pozytywne (1 161)

[title]

Główne zalety gry

  • Wciągająca rozgrywka kooperacyjna: Gra kładzie nacisk na komunikację i pracę zespołową, wymagając od graczy bliskiej współpracy w rozwiązywaniu zagadek.
  • Pomysłowy design zagadek: Wiele zagadek jest kreatywnie zaprojektowanych, oferując satysfakcjonujące momenty "aha" oraz równowagę między wyzwaniem a frustracją.
  • Różnorodność poziomów: Każdy poziom ma unikalny temat i zestaw zagadek, co sprawia, że rozgrywka pozostaje świeża i angażująca przez cały czas trwania doświadczenia.
  • Dostępność: Projekt bez języka, wykorzystujący symbole i kolory, czyni go dostępnym dla szerszej publiczności, w tym dla osób z daltonizmem.
  • Dynamiczny system podpowiedzi: Dostępny jest system podpowiedzi, który pomaga graczom, gdy utkną, promując postęp bez ujawniania rozwiązań wprost.
  • Możliwość ponownej gry: Gracze mogą zmieniać role, aby uzyskać różne perspektywy na zagadki, co zwiększa wartość powtórnej gry.

Główne wady gry

  • Powtarzalne mechaniki: Znaczna część zagadek opiera się na wielokrotnym komunikowaniu tych samych symboli i wzorów, co prowadzi do poczucia monotonii.
  • Niedopracowane sterowanie: Niektórzy użytkownicy zgłaszali problemy z kontrolą postaci, które były mniej responsywne lub intuicyjne, co może wpływać na ogólne doświadczenie.
  • Nierówna jakość zagadek: Chociaż wiele zagadek jest dobrze zaprojektowanych, niektóre są postrzegane jako nużące lub pozbawione logicznej struktury, co prowadzi do frustracji.
  • Ograniczona interakcja z otoczeniem: Gracze zauważyli, że nie wszystkie zagadki skutecznie wykorzystują otoczenie, co zmniejsza poczucie zanurzenia w grze.
  • Problemy z asymetrią: Niektóre zagadki nie wykorzystują potencjału asymetrycznej rozgrywki, co powoduje, że jeden gracz wykonuje większość pracy w niektórych scenariuszach.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Różnorodność typów zagadek: Użytkownicy wyrazili chęć posiadania bardziej zróżnicowanych mechanik zagadek, wykraczających poza powtarzające się zadania związane z symbolami i wzorami.
  • Ulepszony system podpowiedzi: Niektórzy gracze uznali system podpowiedzi za czasami mało pomocny, sugerując, że można go poprawić, aby lepiej prowadził.
  • Umiejętności postaci: Gracze mieli nadzieję na więcej unikalnych mechanik, które wykorzystują różnice między dwiema postaciami, na przykład wykorzystując różnice w ich rozmiarze do rozwiązywania zagadek.
  • Opcja wyboru poziomu: Użytkownicy poprosili o możliwość powtórzenia konkretnych poziomów bez konieczności zaczynania od początku, co pozwoliłoby na celowe ćwiczenie lub zabawę z przyjaciółmi.
  • Spójność fabularna: Niektórzy gracze czuli, że gra brakuje spójnej narracji lub tematycznego połączenia między poziomami, co mogłoby poprawić ogólne doświadczenie.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, "In Sink" oferuje zabawną i angażującą kooperacyjną przygodę z zagadkami, chociaż ma obszary do poprawy, szczególnie w zakresie różnorodności zagadek i mechaniki rozgrywki.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl