
Data wydania: 7 grudnia 2010
Pierwsza produkcja na Nintendo Wii pozwalająca fanom przenieść się do uniwersum Hello Kitty. Zabawę zaczynamy od wykreowania postaci, która pomoże znanym z ekranu telewizyjnego bohaterom w wybudowaniu nowego miasteczka. Rozgrywka ma charakter zręcznościowy i koncentruje się na szeregu różnorodnych mini-gier. Dodatkową atrakcją są proste elementy ekonomiczne.
Twórcy ze studia Sanrio Digital przygotowali trzecią grę w uniwersum Hello Kitty, a jednocześnie pierwszą na Wii, tym razem tworząc połączenie zbioru mini-gier z prostą strategią ekonomiczną.
Główne założenia tytułu zostały oparte na kreowaniu, przy pomocy własnoręcznie stworzonych postaci, świata Hello Kitty, a konkretnie małego miasteczka zamieszkałego przez największe sławy uniwersum. Zadaniem graczy jest stworzenie bohaterów, którzy pomogą Hello Kitty, Chocolate, My Melody, Badtz-Maru i innym charakterystycznym personom z popularnego świata w rozwinięciu wioski. Autorzy fabułę gry oparli na relacjach między postaciami, które zlecają sobie różne zadania, odkrywają razem przygody i pomagają sobie przy kończeniu różnych mini-gier.
Cechą charakterystyczną Hello Kitty Seasons są zmieniające się pory roku, które wpływają na życie bohaterów miasteczka i formułę mini-gier. Dodatkowo cały świat zmienia się, reagując na wszelkie poczynania i wyniki osób bawiących się przed telewizorem.
Gra wykorzystuje możliwości kontrolerów Wii, zawiera także własny system osiągnięć, który motywuje do uzyskiwania lepszych rezultatów i powracania do już ukończonych konkurencji.
Hello Kitty Seasons jest zbudowane w charakterystycznej stylistyce, doskonale znanej fanom świata. Tytuł jest pozbawiony przemocy i przez to dostępny dla odbiorców w każdym wieku.
Autor opisu gry: Norbert Szamota
Platformy:
Nintendo WiiAngielskie napisy i dialogi
Producent: Sanrio
Wydawca: Bandai Namco Entertainment