Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 29 sierpnia 2014, 13:01

autor: Konrad Kruk

Test Diablo III z patchem 2.1.0 - wysyp nowości, jeszcze lepsza gra - Strona 5

Blizzard w końcu zdecydował się udostępnić długo oczekiwany patch 2.1.0. do gry Diablo III. Pierwsze wrażenie jest świetne - nie dość, że Rogaty mocno zyskał po dodatku Reaper of Souls, kolejna porcja udogodnień czyni z niego jeszcze lepszy produkt.

Z przyjemnością przygarnę podnóżek Jego Chciwości.

Zwadźca Karczycho nadal nieatrakcyjny

Na koniec warto postawić pytanie: czy najnowszy patch 2.1.0 w istocie wzbogacił dotychczasowe Diablo III? I tak, i nie. Wprawdzie hucznie zapowiadany Tryb sezonów jeszcze nie wystartował, a nawet jak to nastąpi, to i tak odnoszę wrażenie, że przez pierwszy okres będziemy mieć do czynienia ze swoistym poligonem doświadczalnym. Poza tym spora ilość graczy lubi rywalizację, lubi kreować potęgę swojego bohatera i wreszcie uwielbia zdobywać nowe osiągnięcia, których przy okazji Trybu sezonowego pojawiła się niemała ilość.

To kolejny po Pierścieniu Piekielnego Ognia sprzęt, jaki możemy wytworzyć u złotnika ze składników zdobytych w Krainie Zła, Wojny, Kości oraz Obżarstwa. Statystyki nie mają tutaj znaczenia. Liczy się legendarny współczynnik - dodatkowa umiejętność pasywna. Trzeba przyznać, że otwiera to nowe możliwości w kontekście tzw. buildu naszej postaci. Na uwagę zasługuje fakt, że akurat ten egzemplarz może zostać wyposażony w np. Legendarny Klejnot!
To kolejny po Pierścieniu Piekielnego Ognia sprzęt, jaki możemy wytworzyć u złotnika ze składników zdobytych w Krainie Zła, Wojny, Kości oraz Obżarstwa. Statystyki nie mają tutaj znaczenia. Liczy się legendarny współczynnik - dodatkowa umiejętność pasywna. Trzeba przyznać, że otwiera to nowe możliwości w kontekście tzw. buildu naszej postaci. Na uwagę zasługuje fakt, że akurat ten egzemplarz może zostać wyposażony w np. Legendarny Klejnot!

Do tego należy dołożyć Tryb Przygody wzbogacony o Głębokie Szczeliny. Co jak co, ale dopiero te lokacje stały się w pełnoprawnymi i faktycznymi papierkami lakmusowymi możliwości naszych bohaterów. Co więcej, dzięki wprowadzeniu legendarnych klejnotów, postacie w jeszcze większym stopniu zbliżą się do apogeum mocy, siły oraz magii. Pytanie tylko, czy możliwości tych cacuszek nie są aby przesadzone. Wszak przed ich pojawieniem się, hasanie na najwyższym poziomie trudności nie było wcale aż tak trudne do osiągnięcia. Dodatkowo biorąc pod uwagę fakt, iż łatka 2.1.0 mocno podbiła siłę rażenia sporej ilości umiejętności w obrębie każdej klasy, można dojść do wniosku, że Diablo III prędzej czy później stanie się nudne a zarazem zbyt łatwe.

Bank rozbity. Złoto zostało - tylko właściel się zmienił.

Również nieco żałuję, że tryb Zleceń, mający przecież olbrzymi potencjał, w zasadzie nie zmienił się od dnia, w którym został wprowadzony – wciąż celem dla graczy jest jedynie zdobycie Pierścienia Królewskiej Wspaniałości, a zatem drenowanie pierwszego i od biedy czwartego Aktu. Osobiście nie jestem typem gracza lubującego się w brylowaniu w różnorakich rankingach, zestawieniach czy statystykach. Dlatego z mojej perspektywy Tryb sezonowy będzie jedynie odrębnym urozmaiceniem, do którego na szczęście nie będę musiał zaglądać. Jakoś przeboleję te „sezonowe legendy”. Stąd w mojej opinii za najlepszą częścią patcha 2.1.0 uważam Głębokie Szczeliny. Idealna lokacja do szybkiej walki – wpadasz bohaterem i gnasz do przodu, mieląc na miazgę wszystko, co wpadnie Ci pod oręż. To jest moim zdaniem kwintesencja Diablo III.

Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak
Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak

Gramy dalej

Diablo III ciągle ma masę fanów i wielu graczy, co nie zawsze idzie w parze. Niestety, twórcom nadal brakuje pomysłów na to, żeby w interesujący sposób rozwijać grę. Aktualizacja 2.5.0 nie wniesie wiele...

Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji
Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji

Gramy dalej

Co Diablo III oferuje na początku roku? Niezbyt fascynujący dziewiąty sezon, kilka poprawek, jeden spory błąd oraz Ciemność nad Tristram. Nie jest dobrze...

Graliśmy w The Darkening of Tristram – diablo duża wpadka Blizzarda?
Graliśmy w The Darkening of Tristram – diablo duża wpadka Blizzarda?

Gramy dalej

Z okazji 20-lecia serii Diablo Blizzard przygotował swoisty remake pierwszej odsłony kultowej serii hack’n’slashy. The Darkening of Tristram dostępne w Diablo III zapowiada się na duży niewypał.