Najciekawsze materiały do: Warno
Gracze tak tłumnie wrócili do zimnowojennej strategii Warno, że ustanowili nowy rekord aktywności na Steam. To zasługa wielkiej aktualizacji
wiadomość15 lutego 2024
Gra Warno od studia Eugen Systems otrzymała nową aktualizację „Grouchy”, która przyciągnęła dużą grupę graczy. Wprowadziła ona do zimnowojennego RTS-a m.in. kampanię Bruderkrieg.
Zimnowojenna strategia Warno prędko nie umrze. Gra otrzyma edytor map
wiadomość6 stycznia 2024
Strategia czasu rzeczywistego Warno otrzyma w nadchodzącym tygodniu edytor map – na razie w wersji alfa. Choć funkcjonalność ta trafi do gry w mocno ograniczonej formie, twórcy piszą o „kamieniu milowym” w rozwoju produkcji.
Warno - twórcy obiecują nową zawartość co dwa tygodnie
wiadomość30 stycznia 2022
Warno to nowy wojenny RTS od Eugen Systems. Gra aktualnie znajduje się we wczesnym dostępie, a twórcy obiecują częste aktualizacje dodające nową zawartość.
Warno - premiera RTS-a w Steam Early Access, cena wkrótce znacznie wzrośnie
wiadomość20 stycznia 2022
W Steam Early Access zadebiutowała gra Warno, czyli nowa produkcja autorów serii Wargame. Z okazji premiery zorganizowano atrakcyjną przecenę.
Warno wygląda jak Wargame 4 - pierwsze gameplaye z RTS-a
wiadomość17 stycznia 2022
W Internecie pojawiły się pierwsze gameplaye z Warno, czyli RTS-a od twórców cyklu Wargame – Eugen Systems.
Pytanie do tych, co mieli okazję pograć w tę grę oraz Wargame: Red Dragon... czy poza grafiką, są jakieś inne ulepszenia, typu usprawnienia rozgrywki, jakieś nowe funkcje,... cokolwiek?
Czy jednostki piechoty faktycznie bardziej różnią się od siebie w ramach jednego państwa?
Ogólnie, poza nieco lepszą grafiką gra nie odstaje specjalnie od Wargame. Cały gameplay jest taki sam. Oczywiście poza sprzętem największą zmianą są chyba mapy... Dużo większe i mniej monotonne, pozwalają na nieco szersze możliwości taktyczne. Może twórcy mogli dodać więcej opcji, np podczas dobierania i zakupu jednostek, ale zobaczymy jak wyjdzie pełna wersja. Resztę można nazwać kontynuacją Wargame, ale nie jest to minus, wedle zasady: po co zmieniać coś, co po prostu jest dobre.
Nie rozumiem niskich ocen, prawdopodobnie ktoś nie umie w to grać i myśli, że wysłanie 10 leopardów do przodu na wroga zmiecie go i wygra mapę po 15 min jak w innych RTS to się grubo myli. Grałem w Wargame Red Dragon, grałem w inne RTS, ale żadna nie ma podejścia do Warno, mimo że jest to wczesny dostęp.
Małe rzeczy które irytowały w W:RD, zostały poprawione - widzisz ikonkę przy nazwie pojazdu, widzisz statystyki, kto kim grał, menu poprawione, takie detale które robią smaczek. Sam gameplay dla mnie miazga - dźwięki, muzyka, wybuchy, grafika wszystko na naprawdę bardzo wysokim poziomie. Każda gra jest inna, nie ma powtarzalnego schematu na wygraną, AI bota bardzo dobre, nie ma już walenia arta przez całą mapę, tu od razu leci kontra na naszą artylerie, przez co trzeba przestawiać, unikać. Multiplayer 10v10, wieczorem zawsze jest z kim grać, możliwość robienia modów, nowe mapy, różne warianty, no jak dla mnie mega opcja, czego brakowało W:RD. Ciągłe aktualizacje, praktycznie co 2 tyg. jakieś nowości wchodzą. Polecam mimo ze nie jest to prosta gra, trzeba pomyśleć, szanować jednostki, to nie jest Starcraft czy Twierdza krzyżowiec gdzie budujesz hura jednostki i naprzód. Piechota wali w czołgi skutecznie, samoloty, artyleria, naloty, piechota, desant przez jezioro, rzekę, logistyka paliwa i amunicji, super. Czekam na Polska armie Układu Warszawskiego i kolejne nacje.
Grałem w broken arrow I gierka w stosunku do warno jest strasznie uproszczona.