Witam
Krótko i na temat - Mam wieśka 3 1.31 (nie GOTY). Nie licząc modów zmienaijących teksturki zbroi to żaden mod nie chce działać, czy to apply oils/quest on map/auto loot i wiele innych. podczas uruchamiania ładują się skrypty a na końcu wyskakuje zawsze okienko błędu (załączam w jpg). Wg script merger nie ma żadnych błędów a gra sie nie włącza nawet po wgraniu jednego moda. wkleiłem też ten plik "telemetryKeyword.ws", usunąłem folder hacks, ale nadal to samo. proszę o pomoc
pozdrawiam wiedźmaków :)
Na pewno dobrze wgrałeś te mody?
już ogarnąłem co i jak. ten plik telemetryKeyword.ws - trzeba było usunąć rozszerzenie. działa bez problemu :)
siemka. Mam ten sam problem co wlodek123. Powiedz dokładniej jak go rozwiązałeś. Plik, który podałeś mam tylko w folderze z script merger, ale usunięcie rozszerzenia nic nie daje.
Dokładniej opisz co ci się dzieje i jakie mody wgrywasz, najlepiej z linkami do nich.
Działo mi się dokładnie to co wlodkowi. To samo okno mi wyskakiwało. Mody były wgrywane przez NMM. Rozwiązanie znalazłem na innym forum:
"Elo, chyba znam rozwiązanie problemu.
http://www.mediafire.com/file/zjoc7ufbgj37gzd/telemetryKeyword.ws
I teraz 2 kroki:
1: wklejasz to do the wild hunt \ content \ content0 \ scripts \ engine
2: wchodzisz do the wild hunt \ content \ content0 \ scripts \ game \ behavior_tree \ task i usuwasz folder hacks"
W moim przypadku wystarczyło skopiować podesłany plik do folderu z grą, bez usuwaniu folderu "hacks" i wszystkie mody zaczęły działać.
Czyli rozumiem, że wszystko działa. Wgrywanie modów do Wiedźminka jest tak proste, że nie potrzeba do tego żadnych programów ;D. Z ciekawości, z jakimi modami grasz?
zrobilem tak jak napisales i mi sie savy usunely i musze od nowa
Moderacja: Użytkownik Forum zobowiązany jest do unikania używania wulgaryzmów, także w postaci skrótów: §2 podpunkt 2b Regulaminu Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2