Cześć, spodobał mi się build postaci zaproponowany przez Roja, więc stworzyłem taką samą postać. Mam tylko pytanie, dlaczego na jego filmiku (https://www.youtube.com/watch?v=dQJJF4NFfZ4) procenty przy umiejętnościach są wyższe, niż normalnie kiedy tworzę identyczną postać w grze? Dla przykładu, u Roja otwieranie zamków po wyborze jest na poziomie 59%, podczas gdy u mnie jest 39%... To samo z retoryką - u mnie 47%, u Roja 67%. Sprawdzałem po kilka razy swój build z buildem Roja, wszystko ustawiłem identycznie.
Mozesz wybrac z listy trzy umiejetnosci glowne. Oznacza to, ze do konca gry przy rozwijaniu postaci, otrzymasz w danej dziedzinie dwa pkt umiejetnosci (czy nawet trzy do pewnego pulapu? dawno nie gralem) inwestujac tylko jeden. Z tego co widze Rojo wybral wlasnie Retoryke i Otwieranie Zamkow i dlatego dostal do nich premie.
No tak, ale to nie odpowiada na moje pytanie, dlaczego on po stworzeniu postaci ma więcej % w danej umiejętności, a ja mniej, mimo że identycznie rozdałem wszystkie punkty. Albo ja czegoś nie ogarniam :|
Wartości które podajesz Rojo ma również z początku(po obnizeniu Zdolniachą) OZ-39, R-47 i dopiero po wybraniu ich jako 3 główne dostaje premię 20% do każdego. Powinno być u ciebie to samo. Wybierz przy tworzeniu te same skille i będzie tak samo. Jeśli nie wzrastają przy zaznaczeniu o 20% to coś jest nie tak.
Tak jak napisałem, ja wybrałem dokładnie wszystkie te same skille co Rojo. W poradniku na GOL, który on przygotował widzę, że wartości są identyczne jak u mnie, a na filmie Roja są wyższe. Załączam obrazek, jak to wygląda u mnie.
To zależy od poziomu trudności. Przestaw na minimalny i będziesz miał procenty jak na filmiku
Aaaa, czyli zagadka rozwiązana. To spoko, nie będę już przestawiał bo przeszedłem początek gry, więc jeśli to tylko kwestia poziomu trudności to luz :)