The Settlers III - Problem z 2 misją Rzymian.

Forum Gry Strategiczne
Odpowiedz
29.08.2011 23:35
Roniq
1
odpowiedz
Roniq
116
Unknown

The Settlers III - Problem z 2 misją Rzymian.

Wiem, że to i głupi problem, ale w takich grach jestem kompletnym laikiem. Otóż nie mogę przejść 2 (DRUGIEJ URDE!) misji Rzymian z podstawki.

Otóż na start mamy jeden bardziej rozbudowany obóz i drugi oddzielony od tego pierwszego wodą, mniejszy.

Gdy zabieram się za rozbudowę tego drugiego, mniejszego, po pewnym czasie albo brak materiałów, albo gdy dobiorę się do ich większej ilości napadają na mnie obce wojska i nie mam szans (ledwo się rozbudowuje).

I kurde co robić?

29.08.2011 23:48
Hayabusa
👍
2
odpowiedz
Hayabusa
255
Tchale

Dawno w to grałem ale zobacz, czy nie możesz rozwinąć handlu między obozami - tak będzie najprościej. I albo przerzucasz surowce, albo od razu gotową broń i trochę ludzi.

30.08.2011 00:20
Roniq
3
odpowiedz
Roniq
116
Unknown

Chętnie bym się jeszcze dowiedział jak ten handel rozwinąć. Samouczek tego nie uczył ;/

30.08.2011 00:33
4
odpowiedz
Heretyk
100
Generał

Musisz mieć przystanie i zbudować statek handlowy lub rynki i zbudować hodowlę osłów. Towary są wysyłane miedzy dwoma takimi budynkami za pomocą statku lub osłów kiedy wybierzesz co chcesz wysłać w menu po kliknięciu na przystań lub rynek.

30.08.2011 00:34
.Albatros
5
odpowiedz
.Albatros
156
Horned Reaper

Wieki już nie grałem, ale potrzebujesz stoczni (do budowy statków) i przystani do handlu morskiego. W przypadku dwóch obozów na tym samym lądzie potrzebujesz rynku i osiołki do transportu.

Heretyk szybszy o 1 min :P

30.08.2011 00:39
Roniq
6
odpowiedz
Roniq
116
Unknown

Obiło mi się o uszy, że do budowy statków (albo stoczni, nie wiem) jest potrzebne złoto. Czy to aby prawda? Bo jak tak to lipa...

30.08.2011 00:42
.Albatros
7
odpowiedz
.Albatros
156
Horned Reaper

Nie wiem gdzie to usłyszałeś, ale to bzdura. Złoto zwiększa skilla żołnierzom.

Forum Forum Gry Strategiczne
Odpowiedz

GRYOnline.pl: