Telefon do 500zł
Witam,
Udało mi się sprzedać Nokię E51 za 300zł i teraz chciałbym dołożyć 200zł by kupić telefon z allegro za 500zł. Nie musi być on nowy, ale na pewno musi być w bardzo dobrym stanie. Zastanawiam się co wybrać, prawdę mówiąc nie znam się nic a nic na telefonach. Wiem jedynie czego od niego oczekuję:
Musi mieć WiFi
Musi obsługiwać Androida lub Windows Mobile (co jest lepsze?) - i żeby ten system szybko działał, Nokię E51 kupiłem ponieważ nie mogłem znieść wooolnego działania Noki E50, nie mam cierpliwości w tych sprawach
Chciałbym by łączył w sobie ekran dotykowy z wysuwaną klasyczną klawiaturą (coś jak ma HTC G1 Google)
Musi się na nim wygodnie rozmawiać (głośny glośnik - w Nokii E51 czasami trudno się rozmawiało, bo miała za cichy głośnik)
Bateria musi trzymać jeden dzień intensywnej pracy (w nocy mogę sobie podładować, ale w dzień nie chcę się ograniczać)
Musi mieć przyzwoity aparat (najlepiej z autofocusem)
To takie moje podstawowe wymagania. Czekam na opinie ludzi, którzy są na bieżąco z telefonami. Chciałbym po zakupie nowego telefonu czuć, że niczego nie straciłem w stosunku do Noki E51 a coś zyskałem.
Proszę o fachowe, pozbawione stronniczości i uprzedzeń opinie.
Musi obsługiwać Androida lub Windows Mobile (co jest lepsze?)
Zależy od wymagań, dla większości WM ma tą przewagę nad Androidem z względu na ilość dostępnych nawigacji(głownie chodzi tu o AutoMapę:P).
Chciałbym by łączył w sobie ekran dotykowy z wysuwaną klasyczną klawiaturą
Tu strasznie się kurczy pole manewru, ale coś się znajdzie:
Z Windows mobile jest HTC Touch Pro w tej cenie znajdziesz go bez problemu, mimo wieku to dalej jest dobry sprzęt, jeśli Ci się trafi to możesz nawet dorwać Touch Pro 2.
Z Androidem to chyba tylko wymienione przez Ciebie G1.
Wszystkie telefony dalej mają wsparcie użytkowników, wiele Romów, modyfikacji i usprawnień.