Od września idę do nowej szkoły, dokładniej na kierunek technik ekonomista. Jest ktoś na forum po tym konkretnym kierunku? Jakieś porady, opinie ważne informacje ?
Podobno teraz jest małe zapotrzebowanie na ekonomistów.
To juz lepiej idz do LO. Bez studiow i tak nic z tego miał nie bedziesz.
Na technikow jest zapotrzebowanie?
Garret Rendellson [ gry online level: 46 - Krwawy Hegemon ]
Jakieś porady?
Mises>Keynes
Wszystko da się załatw
everything>Keynes
Mises>Friedman>Keynes
Jestem absolwentem takowego technikum (od ładnych paru lat) - do tytułu brakło mi kilku punktów, temat porzuciłem, bo i tak poszedłem na studia ;)
Moja największa zmora to rachunkowość - wynikało to jednak pewnie z 'prowadzącej' zajęcia, a nie samego przedmiotu ;D
[8] Jak nie ogarniałeś rachunkowości to jak mogłeś zaliczyć test zawodowy. Zawodówkę pisałeś na papierze czy papier + komputer?
Ja także jestem absolwentem technikum ekonomicznego, aktualnie studiuję zaocznie ekonomie. Prace mam dobra, zarabiam powyżej średniej krajowej i to sporo. Tytuł zawodowy zdobyty - 96 albo 98% z praktyki, nie pamiętam dokładnie.
Jednak szkoła będzie ci wpajać realia sprzed 30 lat - na ekonomice będziesz się uczył o funkcjonowaniu PGR-ów i Spółdzielni Rolniczych. Jeśli chcesz "być ogarniętym" musisz sam "się ogarnąć". Ekonomia to nie tylko słuchanie innych, to dużo pracy z samym sobą. Poza tym trzeba mieć do tego talent, trzeba się interesować wszelkimi sprawami związanymi z ekonomia.
Na pewno nie nauczą cię choćby takich pierdół jak: Co to jest franczyza albo faktoring - tego nie było w Polsce przełomu lat 80/90 (na tych latach zatrzymał się system szkolnictwa ekonomicznego w Polsce)
Dessloch-->E ja bym powiedział raczej:
Friedman>Mises>Keynes ^^ Ale pan z posta 1 pewnie będzie się uczył inaczej :P
garret mylisz sie.
mises jest za wolnoscia polityki monetarnej.
friedman nie.
gdy ktos chce zeby panstwo cokolwiek kontrolowalo jest z definicji w bledzie