Rozkręcanie laptopa a gwarancja ?
Witam
Otóż chce odkręcić dolną część laptopa aby poprostu wyczyścić go z kurzu. Laptop to Acer Aspire 5732Z. Czy po takim zabiegu mogę stracić gwarancje ?
Z góry dzięki za odpowiedź
Jesli nie bedzie zadnych polomb, to nie stracisz. Tylko nic nie ulam
Jest jeszcze jedna kwestia śrubki są koloru czarnego po rozkręceniu zostaną na nich minimalne ślady na pewno ingerencji śrubokręta to w niczym nie przeszkadza ?
Plomba nic nie zmienia, masz zagwarantowane prawo do modernizacji podstawowej laptopa tj wymiany dysku, dolozenie ramu czy wyczyszczenie go jezeli jest swobodny dostep przez dolna pokrywe. Tak przynajmniej powiedzial mi sprzedawca w sklepie, a plombe zerwal mi serwis gdy dokladali ramu na moje zyczenie przy zakupie i nie nakleili nowej.
Eeee, zwykle dostep do tych wlasnie wymienialnych czesci (dysku, pamieci) jest poprzez osobne klapki, bedace czescia dolnej pokrywy, i nie dajace dostepu do chlodzenia, czy generalnie do calej plyty glownej.
Jak rozbierzesz i zerwiesz nalepki, to z gwarancja sie pozegnasz. Nie masz prawa grzebac, a wiec samodzielnie wymieniac dysku, czy dokladac pamieci, co reguluje odpowiedni zapis w warunkach gwarancji. Tak ma np. MSI. Oczywiscie rozni producenci to inaczej traktuja, ale generalnie maja potem podstawe do wypiecia sie na klienta, jesli nie bedzie nalepek, dlatego za kazdym razem nalezy domagac sie nowych. Jak mi serwis wymienial touchpada, to dali nowe naklejki.