Witam czy ktoś rezygnował z gruponu po dokonaniu przelewu bo kupiłem wycieczke ale są jakieś dziwne kruczki i chce moj szmal z powrotem czy długo się czeka na przelew od nich bo chciałbym kupic inna wycieczke i zalezy mi na czasie
Czytaj FAQ na ich stronie http://www.groupon.pl/faq
Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Aby zrezygnować z kuponu, należy w ciągu 10 dni od zakończonej oferty (tj. od otrzymania kuponu) wysłać wiadomość na [email protected] pochodzącą z adresu e-mail, pod którym dany użytkownik jest zarejestrowany na Groupon. W wiadomości należy podać numery niewykorzystanych kuponów oraz preferowaną formę zwrotu:
premia do wykorzystania na Groupon
przelew na konto bankowe (prosimy o dane do przelewu: nr konta bankowego, adres)
zwrot na kartę (o ile płatność dokonana została w ten sposób)
A co do czasu to wydaje mi się, że jak spełnisz powyższe warunki to będziesz czekał tyle, ile idzie przelew.
Edit: Na wszelki wypadek zadzwoń i zapytaj +48 22 496 08 88. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 17.