Rezygnacja z gruponu po dokonaniu przelewu

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
11.07.2011 14:30
1
odpowiedz
zanonimizowany795557
23
Pretorianin

Rezygnacja z gruponu po dokonaniu przelewu

Witam czy ktoś rezygnował z gruponu po dokonaniu przelewu bo kupiłem wycieczke ale są jakieś dziwne kruczki i chce moj szmal z powrotem czy długo się czeka na przelew od nich bo chciałbym kupic inna wycieczke i zalezy mi na czasie

11.07.2011 15:26
Dym14
2
odpowiedz
Dym14
109
Senator

Czytaj FAQ na ich stronie http://www.groupon.pl/faq

Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Aby zrezygnować z kuponu, należy w ciągu 10 dni od zakończonej oferty (tj. od otrzymania kuponu) wysłać wiadomość na [email protected] pochodzącą z adresu e-mail, pod którym dany użytkownik jest zarejestrowany na Groupon. W wiadomości należy podać numery niewykorzystanych kuponów oraz preferowaną formę zwrotu:

premia do wykorzystania na Groupon
przelew na konto bankowe (prosimy o dane do przelewu: nr konta bankowego, adres)
zwrot na kartę (o ile płatność dokonana została w ten sposób)

A co do czasu to wydaje mi się, że jak spełnisz powyższe warunki to będziesz czekał tyle, ile idzie przelew.

Edit: Na wszelki wypadek zadzwoń i zapytaj +48 22 496 08 88. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 17.

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl