Reklamacja - jak postępować?

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
07.01.2016 22:45
kali93
1
odpowiedz
kali93
201
Isildur

Reklamacja - jak postępować?

Cześć!
Dnia 09.12.2015 wysłałem na gwarancję moje słuchawki. Do dziś słuchawki nie dotarły, a nawet nie otrzymałem żadnej wiadomości czy moja reklamacja została rozpatrzona.
24.12.2015 otrzymałem jedynie krótkiego maila, że pamiętają i proszą o uzbrojenie się w cierpliwość. No dzisiaj moja cierpliwość się skończyła. Jak mam teraz postępować?

08.01.2016 01:19
😍
2
odpowiedz
zanonimizowany425280
118
Legend

wysylales w okresie swiatecznym ---> idzie dlugo

24.12 dostales info ze nad tym pracuja od tego czasu minal jakis 1 tydzien roboczy bo swieta bo nowy rok bo prawoslawni bo trzech kroli

mozesz do nich dzwonic i stekac zeby robili szybciej/odeslali popsute ale to ty wyjdziesz na pajaca

08.01.2016 01:20
mohenjodaro
👍
3
2
odpowiedz
mohenjodaro
127
285 właściwy ranking

mam dla ciebie dobra wiadomosc, twoja reklamacja zostala uznana

08.01.2016 01:33
DiabloManiak
4
odpowiedz
DiabloManiak
250
Karczemny Dymek

Przesyłka wysłana za nadaniem z datą otrzymania? :P
jeśli nie .. to masz przykład że otrzymali .. 24.12

i tu chody 14 dni zwykłych czy 14 dni roboczych? ;)

plus kto wali na reklamację a nie zgodność towar z umową? ;P

post wyedytowany przez DiabloManiak 2016-01-08 01:33:47
08.01.2016 07:00
kali93
5
odpowiedz
kali93
201
Isildur

Diablo--> Paczkę otrzymali następnego dni bo:
1. Wysłana kurierem
2. Dzwoniłem i potwierdzali że otrzymali i na następny dzień wysłali do producenta
Wysłane na reklamację bo słuchawki dobre, i zależało mi by zostały te same. Chodzi mi jak tu ich zmobilizować żeby jednak mocniej pomęczyli bułę producentowi.

08.01.2016 07:16
Kinok15
6
odpowiedz
Kinok15
38
Centurion

Producent (serwis producenta), ustawowo ma 14 na podjęcie kroków czy to naprawa czy to wymiana na nowe z tytułu gwarancji. To że do sklepu doszło dnia następnego nic wcale nie oznacza bo nigdzie w ustawie/prawie nie masz napisane ile sklep ma czasu na transport. To on zazwyczaj jest najdłuższy w całym procesie reklamacji. Jak serwis jest w Niemczech albo Czechach (Lenovo tak ma) to ogółem trwa to nawet do 4 tygodni. I to jest standard kolego.

post wyedytowany przez Kinok15 2016-01-08 07:17:38
Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl