Reklamacja

Forum Technologiczne
Odpowiedz
17.03.2015 13:41
1
odpowiedz
MiszczX
66
Generał

Reklamacja

Witam,
Zepsuła mi sie myszka i mikrofon w sluchawkach. Sprzet byl kupowany w sklepie morele.net jakies 2 miesiace temu i wiem juz oczywiście jak zgłosić reklamacje itd. Mam natomiast inne pytanie. Wiadomo ze producent/ sprzedawca bedzie chciał sie wykrecic z naprawy/wymiany uzasadniajac "uszkodzeniem mechanicznym". Sprzetu nie chcialbym wysylac przez poczte a odniose do netpunktu. Jak moge sie obronic przed próbami nie uwzglednienia reklamacji ? Porobić zdjecia pokazujące ze nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych ? Zadne kabelki sie sa naderwane ani nic. Jakich dokumentów powinienem wymagac ?

Zadaje te pytania dlatego ze wiem ze nie mozna juz raczej ufac na slowo o trzeba dbac o swoje.

Forum Forum Technologiczne
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl