Tak się prezentuje wydajność z włączonymi odbiciami w grze Battlefield V:
Ja i tak na swoim gtx 1060 6gb nie grał bym w 1440p tylko max w 1080p. Czekam na testy w 1080p (ciekawy jestem czy będzie ok 30 fps).
PS. podam linka bo jak widzę @Dawko062 się boi: purepc.pl/karty_graficzne/ray_tracing_dla_geforce_gtx_1000_i_gtx_2000_testy_wydajnosci
Nic nie boję :)
Równie dobrze może być stąd: https://www.dobreprogramy.pl/Raytracing-na-wybranych-kartach-GeForce-GTX.-Oto-jest-odpowiedni-sterownik,News,101328.html
Kupuje wkrótce w GTX 1660Ti ale na pewno nie będę grał w takiej rozdzielczości. Mój monitor to FullHD, a i taka rozdzielczość nie jest mi w zasadzie potrzebna :)
Ray Tracing w tej czy innej postaci, to przyszłość, ale Nvidia chciała go uzależnić od sprzętu, czyli swoich RTX-ów (przy okazji bezczelnie okłamując konsumentów). Dobrze, że Crytek pomógł utrzeć jej nosa.
Na razie, pełna implementacja RT od Nvidii tylko w Ouake 2, brawo zieloni, czekam na Duke Nukem RT i mogę umierać.
W pozostałych trzech grach, w których do tej pory został zaimplementowany (te liczby oszołamiają) mamy tylko jego protezy, cienie w TR, odbicia w BF i GI w Metro.
Natomiast całkiem ciekawie wygląda SEUS PTGI w Minecrafcie (GI o niebo lepsze niż w Metro), ma wszystko i o dziwo nie wymaga RTX:
https://youtu.be/ekG2q_eYCAM
https://youtu.be/J3hT4Epr5ds
https://youtu.be/Y05RIoMZ8oU