Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: ram.net.pl - lecą w ch^ja - co robić?

13.01.2012 11:23
s1`
😍
1
s1`
48
Konsul

ram.net.pl - lecą w ch^ja - co robić?

Witam,
kupiłem od w/w "firmy" we wrześniu ramkę cyfrową, okazało się, że nie działają przyciski, odesłałem, poszła do serwisu, po 1,5 miesiącu napisali mi, że zostal przyznany zwrot pieniędzy (to było jakoś w połowie listopada) i zaczęło się.

Po tygodniu ciszy (7.12.12) poprosili mnie o prolongatę do 31.12.2011, napisałem, nie ma problemu.
Od tego czasu piszę do nich maile - 0 odpowiedzi, ba, nie umiem się dodzwonić, zawsze wszyscy konsultanci są zajęci, na gg, ich gość od reklamacji napisał mi, że przelewy wykonuje szef i nie mogą dać mi kontaktu do niego (teraz już mi w ogóle nie odpisuje)

Ogólnie napisałem w styczniu do nich 5 mailów i nic, to ma być poważny sklep? Jakaś paranoja.

Moje pytanie, czy to pod coś podpada? Czy mogę gdzieś to zgłosić? Bo nie rozumiem jak można tak ignorować klienta, nigdy nie kupujcie w ram.net.pl, wszystko będzie dobrze do czasu, jak sprzęt będzie dobry.

Dzięki za odpowiedzi,
a ja idę dzwonić już 15 minutę.

13.01.2012 11:33
shawnz
2
odpowiedz
shawnz
64
lieutenant

chyba w przepisach nie ma ile oni maja czasu na załatwienie sprawy, chociaż bardzo chciałbym się mylić bo mam podobną sytuację... no nie aż taką jak Ty

13.01.2012 11:35
s1`
3
odpowiedz
s1`
48
Konsul

Taka jeszcze jedna myśl, mnie nie irytuje najbardziej fakt, że mi nie oddają pieniędzy, ale to, że mnie ignorują udają, że mnie nie ma.

Jakby napisali, poprosili o przedłużenie, ale nie, lepiej kurwa lecieć w kulki!

13.01.2012 11:37
shawnz
4
odpowiedz
shawnz
64
lieutenant

no skąd ja to znam:-] no najlepiej byłoby im podesłać jakiś paragraf ale szukałem kiedyś i nie mogłem znaleźć, tylko że u mnie chodzi o usługe gwarancyjną, i u mnie się to ciągnie "dopiero" od 28.11, jakiś czas temu dostałem informacje że dostanę nowy sprzet, ale od tego czasu jakoś głucho, nie mówiąc już, że ten sprzet miał być wysłany na dniach
ale dobrze wiedziec bo w tym sklepie maja czasami dobre ceny, ale ja tam wole zapłacić wiecej i kupić w porządnym sklepie, ostatnio też sporo złego się nasłuchałem o morele.net też maja klienta w dupie

13.01.2012 11:40
Yancy
5
odpowiedz
Yancy
166
Legend

Na wstępie zadzwoń sobie do Rzecznika Praw Konsumenta z twojego miasta, lub do najbliższego twojego miejsca zamieszkania i przedstaw problem. Powinieneś uzyskać informację co robić dalej. Wertowanie netu to na końcu jeśli niczego się nie dowiesz.

13.01.2012 11:50
6
odpowiedz
Nathandrel
52
MOLON LABE!

Wal do Rzecznika Praw Konsumentów, bo nie jesteś jedyną osobą z którą ramnet sobie tak pogrywa :(.

13.01.2012 11:52
pablo397
7
odpowiedz
pablo397
138
sport addicted

oO kiedys u nich sporo kupywalem i nie mialem zadnych problemow - to jakies odosobnione przypadki, czy tak firma upadla, ze leca sobie w kulki z klientami liczac, ze jakos to bedzie?

13.01.2012 11:55
Yancy
8
odpowiedz
Yancy
166
Legend

Jakość firmy wychodzi nie wtedy kiedy się coś kupuje i wszystko gra, tylko wtedy kiedy są problemy i trzeba coś wymienić/reklamować/naprawić/uzyskać pomoc.

13.01.2012 11:57
NewGravedigger
9
odpowiedz
NewGravedigger
195
spokooj grabarza

wyślij do nich wezwanie do zapłaty. Nie musi być jakieś fikuśne, wystarczy jasno zadeklarować złożenie sprawy w razie nierozwiązania problemu w ciagu 7 dni.

13.01.2012 13:40
Mr.B-F
10
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

Mowisz, ze pisales maile... Pojedz do nich i rob awanture przy klientach dopoki Tobie kasy nie oddadza. To zawsze pomaga :)

13.01.2012 14:07
Piątek555
11
odpowiedz
Piątek555
92
Ja to bym zjadl batona

Ja kiedyś zamawiałem paczkę na ram.net i wydawało mi się, że to dość solidy sklep. Paczkę dostałem w ciągu 3 dni wszystko ok. Kontakt też mieli ok.

13.01.2012 14:42
dave_mgs
12
odpowiedz
dave_mgs
85
Senator

Mnie ram.net też coś z dostępnością sprzętu w chu*a zrobił, najpierw, ze dysk mają, więc zamawiam, dysk jak nie przychodził tak nie przychodził - jak sie okazało dysku nie mieli. Anulowałem zamówienie, ale następnym razem raczej tam nic nie kupię. Swoją drogą zamówiłem teraz laptopa za pobraniem w zeszłą niedzielę, do dziś nie przyszedł i "niestety paczka będzie w przyszłym tygodniu". Jak nie macie sprzętu, to nie wystawiajcie, kur*a, aukcji..

13.01.2012 23:57
Herr Pietrus
13
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

Masz korespondencje, maila z oświadczeniem ze zwrócą pieniądze? no, to napisz im ostateczne wezwanie do zapłaty, tak jak ci napisano. w kontu ty ramkę oddałeś, oni powinni zwrócić ci niezwłocznie właściwie świadczenie, skoro niejako rozwiązaliście umowę.

A jak nie zwrócą - drukujesz, pozew w uproszczonym i już... No, oczywiscie szybko to sprawy nie załatwisz, ale lepsze chyba to, nic nic...

14.01.2012 00:16
KANTAR1
14
odpowiedz
KANTAR1
90
Symulator Interfejsu

pablo397 ------------> czy tak firma upadla, ze leca sobie w kulki z klientami liczac, ze jakos to bedzie? Chyba trochę tak, wystarczy spojrzeć na opinie: http://www.ceneo.pl/254-0a

14.01.2012 00:22
pecet007
15
odpowiedz
pecet007
178
~

ciekawe byłem kupiłem tam już parę rzeczy, aczkolwiek ostatnią ponad rok temu, bo tak się złożyło że kiedyś mieli najtaniej a teraz już nie bardzo (zawsze sprawdzam na ceneo bądź skąpcu i wybieram najtańszy sklep z najlepszymi opiniami jednocześnie) i nie miałem problemów, ale dzięki za info raczej nie będę do nich wracał ;)

za to miałem przeżycia z sklepem na pix..., sprzedali mi zepsuty dysk, z którym notabene było sporo problemów nie tylko u nich sądząc po filmikach na youtube, ale zrobiłem kretyńską rzecz bo próbowałem sam dysk naprawiać (niby na yt też jakieś poradniki), więc nawet reklamacji nie było sensu robić, tak czy inaczej teraz tego sklepu unikam a widzę że na ww. serwisie ceneo też im opinie spadły z 5 gwiazdek które wtedy mieli

14.01.2012 00:28
M@rine
😃
16
odpowiedz
M@rine
112
Mariner of the Inet

Kupowanie w ram.net to hazard. Najtaniej ale ryzyko ;) Mi się udało, ale w sumie jak tam kupowałem to wiedziałem w co się pakuje i na gwarancje raczej nie mam co liczyć :P

12/08/2010 Przyjęte
18/08/2010 Zrealizowane

Wyobraźcie sobie co czułem po tych niby "3 dniach" na wysyłkę.

14.01.2012 00:40
s1`
17
odpowiedz
s1`
48
Konsul

Poszło wezwanie, zobaczymy czy odpiszą, dzięki.

14.01.2012 01:52
Stranger.
18
odpowiedz
Stranger.
213
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Ja złożyłem u nich jedno zamówienie i na tym poprzestałem. Nie tylko nie mieli towaru na stanie, ale poinformowali mnie o tym dopiero po przelaniu kasy. Co więcej, na zwrot pieniędzy czekałem prawie miesiąc i podejrzewam, że się "uwinęli" tylko dlatego, że masakrowałem ich codziennie e-mailami i telefonami (księgowej nie ma, jutro będzie przelew, szefa nie ma i tylko on może robić przelewy, na pewno jutro, ale o so chozi?, jutro na 100% itp. itd.). Sklep zdecydowanie odradzam (i masa ludzi chociażby na opineo również).

14.01.2012 01:54
😍
19
odpowiedz
zanonimizowany722242
54
Senator

Mnie oddają 150 zł już od pół roku...

23.01.2012 10:56
s1`
20
odpowiedz
s1`
48
Konsul

Tydzień minął, dalej nikt mi nie odpowiada, próbuję dodzwonić się od 30 minut, co za patologia..

Możecie napisać do tego numeru - 39676450 - przywitać się i zobaczyć czy wam odpisze? To numer gg działu reklamacji z ram.net.pl.

24.01.2012 13:31
s1`
21
odpowiedz
s1`
48
Konsul

podbijam

24.01.2012 14:51
😉
22
odpowiedz
zanonimizowany800838
10
Generał

[20] Czemu sam tego nie zrobisz?

24.01.2012 14:55
Mitsukai
23
odpowiedz
Mitsukai
244
Internet is for Porn

Pewnie dlatego.
Od tego czasu piszę do nich maile - 0 odpowiedzi, ba, nie umiem się dodzwonić, zawsze wszyscy konsultanci są zajęci, na gg, ich gość od reklamacji napisał mi, że przelewy wykonuje szef i nie mogą dać mi kontaktu do niego (teraz już mi w ogóle nie odpisuje)

Post [1]

24.01.2012 15:14
Buli
24
odpowiedz
Buli
152
Konsul

Heh z linka podanego przez KENTAR1 w poście 14 widać, że nawet już ich CENEO przyblokowało. Pewno powód jest prosty - zaleganie z opłatami... Szkoda ludzi, którzy zostali naciągnięci przez ten sklep.

24.01.2012 15:32
25
odpowiedz
zanonimizowany810890
46
Generał

Napisałem na ten numer pół godziny temu. Gość nadal nie odpisuje, więc nie tylko ciebie ignorują.

11.05.2012 09:44
s1`
26
odpowiedz
s1`
48
Konsul

Okej, gdzie stoi sprawa:

w styczniu i w lutym i w marcu słyszałem to samo, że dostanę pieniądze do końca miesiąca, oczywiście nie z ust p. Modzelewskiego, a gości za telefonem i nagle 21 marca oświadczenie:

W dniu 21.03.2012r. nastąpiło przejęcie przez IT GRUPA Sp. z o.o. od firmy RAM.net Rafał Modzelewski domeny ram.net.pl i sklepu internetowego RAM.net w ramach rozliczenia wspólnych zobowiązań finansowych. Od dnia 01.04.2012r. właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.RAM.net.pl jest firma IT GRUPA Sp. z o.o. Od tego dnia wszelkie zobowiązania wynikające z transakcji zawieranych w sklepie RAM.net realizowane i gwarantowane są przez firmę IT GRUPA Sp. z o.o.
Z uwagi na wygodę naszych obecnych i przyszłych klientów oraz konieczność zachowania ciągłości pracy sklepu aktualne struktury organizacyjne sklepu (pracownicy, numery telefonów, adresy e-mail) pozostają niezmienione.
Wszelkie dotychczasowe zobowiązania finansowe w stosunku do dostawców jak i klientów firmy RAM.net Rafał Modzelewski pozostają zobowiązaniami tej firmy.
W celu ich uregulowania należy się kontaktować bezpośrednio z właścicielem firmy, p. Rafałem Modzelewskim pod adresem e-mail: [email protected].
Sklep internetowy RAM.net istnieje na rynku od 8 lat i wierzymy, że to dopiero początek. Zmiany były niezbędne, aby przywrócić dawną świetność sklepu, który w szczytowych momentach obsługiwał ponad 6 tys. zamówień miesięcznie. Wiedza i doświadczenie spółki IT GRUPA gwarantuje najwyższą jakość obsługi klienta, bardzo krótki termin realizacji zamówień, natychmiastowy zwrot środków w przypadku rezygnacji z zamówienia i jak zwykle – niskie ceny!
Zapraszamy do składania zamówień w nowym, odmienionym i lepszym sklepie RAM.net!

I teraz tak: Napisałem od początku kwietnia na podany mail, jakieś 6 wiadomości - 0 odpowiedzi, gadam z konsultantami z ram.net.pl - "Pan Rafał już u nas nie pracuje, nie możemy Panu pomóc".

Będę dzwonił do Rzecznika Praw Konsumenta, miałem nadzieję, że załatwię to polubownie, ale widocznie nie da rady..

11.05.2012 09:52
Fett
27
odpowiedz
Fett
245
Avatar

Walcz walcz bo warto! Osobiście trzymam kciuki za całą sprawę :) Możesz spróbować ich też postraszyć rzecznikiem. Osobiście wiem, że samo wypowiedzenie słów "rzecznik praw konsumenta" działa jak magiczne zaklęcie i potrafi rozwiązać wiele spraw :)

11.05.2012 09:57
28
odpowiedz
zanonimizowany722242
54
Senator

W lipcu będzie rok jak mi oddają 150zł, cudownie.
Mam pytanie, czy w razie zepsucia się sprzętu jest możliwość kontaktować się bezpośrednio z producentem?

11.05.2012 10:04
graf_0
29
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

s1 - sprawa wyglądą tak. IT grupa kupiła od Rafała DOMENĘ, oraz silnik sklepu (oraz pewnie bazę danych). NIE kupili całej firmy. W związku z tym aby odzyskać pieniądze musisz ścigać Rafała, strona ram.net.pl nie ma w tej chwili z twoim zakupem nic wspólnego.
sorry...

11.05.2012 10:13
EspenLund
30
odpowiedz
EspenLund
125
Legend

Dowal sk$%#%$, jak nic nie ruszy to wal do gazety jakiejś, to zawsze działa :D

11.05.2012 10:21
NewGravedigger
31
odpowiedz
NewGravedigger
195
spokooj grabarza

firma jest niewypłacalna, widać jak na dłoni.

Egzek, s1, walcie z tym do sądu, żeby być w pierwszej kolejności przy rozliczaniu zobowiązań w przypadku upadłości.

11.05.2012 10:28
Stranger.
32
odpowiedz
Stranger.
213
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

A jak wygląda sprawa z gwarancjami? Rozumiem, że jeżeli kupiłem coś w ramnecie i jest to jeszcze na gwarancji, to mam zachować się tak jakby sklep zakończył działalność i uderzać bezpośrednio do producenta sprzętu?

11.05.2012 10:39
WrednySierściuch
😐
33
odpowiedz
WrednySierściuch
108
No gods no masters!

[30] tyle ze na Ram.net dosc kiepsko.
Ten sklep ma beznadziejna reputacje juz od lat, a ich "normalne" zachowanie nadal sie nie zmienilo.
Taki sprzetowy odpowiednik Pobieraczka
nic jeno sie zalamac, i ostrzegac ludzi na przyszlosc
jak upadna>> impreza

http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html
http://forum.pclab.pl/topic/685797-Oszu%C5%9Bci-ze-skelpu-RAMnet/
http://www.wykop.pl/link/586305/ram-net-przestroga-dobre-ceny-i-nic-poza-tym/
http://www.benchmark.pl/poradnik/RAM.NET.PL_o_co_chodzi.-3761.html

11.05.2012 10:59
s1`
34
odpowiedz
s1`
48
Konsul

graf_0 - doskonale wiem jak to wygląda, gdzie pisałem, że tak nie jest? :)

Zobaczymy co doradzi rzecznik, na razie nie odbierają.

11.05.2012 11:12
35
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Załóż sprawę w sądzie. Od chwili wygaśnięcia prolongaty naliczaj ustawowe odsetki i jak będziesz miał konkretną kwotę to złóż pismo w wydziale cywilnym swojego sądu, zacznij grozić komornikiem.

11.05.2012 11:15
Gonsiur
36
odpowiedz
Gonsiur
138
HUEHUEHUE

Pamietam z 4 lata temu mialem podobny problem, oddalem monitor na naprawe gwarancyjna i nie moglem sie doczekac oddania go chyba 3-4 miesiace, bylem ignorowany podobnie jak ty. Skontaktowalem sie z rzecznikiem praw konsumenta, pani napisala za mnie pismo gdzie daje im xx dni na wydanie nowego juz sprzetu, bo termin napraw juz dawno minal itp. itd. Po ~tygodniu od wyslania maila dostalem nowy monitor :).

11.05.2012 11:46
NewGravedigger
37
odpowiedz
NewGravedigger
195
spokooj grabarza

Narmo

i co mu komornik pomoże? Inna firma przejęła istotne składniki dłużnika - co oznacza, że mają problemy finansowe, których nie mogli spłacić w inny sposób

11.05.2012 11:50
graf_0
38
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Gość miał sklep otwarty na działalności gospodarczej. Sklep sprzedał bo miał problemy, długi zostały.
Idę o zakład że nie będzie z czego ściągnąć z niego tego zobowiązania. Niezależnie od wyroku sądu.

11.05.2012 12:12
39
odpowiedz
mikmac
163
Senator

ale DG odpowiada sie calym majatkiem. samochody, domy - wszystko wchodzi w mase.

Forum: ram.net.pl - lecą w ch^ja - co robić?