Pytanie o reklamację

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
24.04.2012 12:25
Garret Rendellson
😐
1
odpowiedz
Garret Rendellson
87
Legend

Pytanie o reklamację

Witam, kupiłem w sklepie veo veo ostatnio koszulkę. Nie dość, że prawie tydzień ją sprowadzali (chociaż to bestseller i powinni więcej zamówić) to dodatkowo wygląda ona o wiele gorzej niż na rysunku. Nie dość, że nie jest tak "3d" jak powinna to co gorsza nadrul jest o wiele ciemniejszy a także w niższej rozdzielczości. Mam też pytanie, czy można ją zwrócić pod pretekstem iż wygląda inaczej niż powinna? Choć już ją rozpakowałem :/

To zdjęcie ze strony - http://www.veoveo.pl/p/21/168/skulbone-koszulka-breakthrough-skul-koszulki-the-mountain.html

A to jak wygląda w rzeczywistości (troszkę ciemniejsza niż na zdjęciu ale rozchodzi się o kolor i rozdzielczość samego nadruku) - http://zapodaj.net/4d2f1e4b0b45.jpg.html

24.04.2012 13:08
NewGravedigger
2
odpowiedz
NewGravedigger
201
spokooj grabarza

10 dni od otrzymania towaru na zwrot

24.04.2012 13:32
Garret Rendellson
3
odpowiedz
Garret Rendellson
87
Legend

A jeżeli otworzyłem i nosiłem?

24.04.2012 13:38
NewGravedigger
4
odpowiedz
NewGravedigger
201
spokooj grabarza

prosta rada

zadzwoń do sklepu

24.04.2012 13:40
Garret Rendellson
5
odpowiedz
Garret Rendellson
87
Legend

W sumie nie wiem czy opyla się zwracać, bo nie oddają kosztów przesyłki. Czyli 20 zł w plecy bym był

24.04.2012 13:49
graf_0
6
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Rozpakowanie nie problem. Jeśli brak śladów użycia - mozesz oddać. Powinni oddać koszty przesyłki.
Ty płacisz tylko za wysyłkę do nich - tego nie oddają.

24.04.2012 14:00
NewGravedigger
7
odpowiedz
NewGravedigger
201
spokooj grabarza

Ty płacisz tylko za wysyłkę do nich - tego nie oddają.

już mi na forum udowadniali, że tak nie jest

jest jakieś orzeczenie, które mówi o tym, że koszty ponosi sprzedawca. Brak logiki, ale sam to czytałem

24.04.2012 14:37
graf_0
8
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

NGD - to nie tak. Pamiętam tamtą dyskusję bo tez się udzielałem i to ze źródłami.
Sprzedawca oddaje ci wszystko co zapłaciłeś przy zamówieniu u niego towaru.
Natomiast nie musi oddać tego co wydałeś na odesłanie towaru. Bo równie dobrze mógłbyś wynająć kuriera bezpośredniego za 500 czy 1000zł, aby dostarczyć im koszulkę za złotych 10.

24.04.2012 22:24
Herr Pietrus
9
odpowiedz
Herr Pietrus
237
Jestę Grifterę

Dokładnie. Problemem jest natomiast to, ze nie zwracane są zwykle koszty transportu do kupującego. Ale w tym przypadku popieram sprzedawców, bez przesady, odbiliby to sobie w cenach, a ja wole raz na rok czy dwa zaplacic za kuriera w dwie srony 40zl gdy cos zamawiam i odsyłam, niz płacic notorycnie za zwracaczy... Choć wiadomo - nie jest to zgodne z prawem.

24.04.2012 22:49
10
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

Masz 2 opcje:
1. Dobrowolne odstąpić od umowy w terminie 10 dni. Nie ważne jaki masz powód - takie twoje prawo. Tyle tylko że za przesyłkę (do nich) Ci nie zwrócą no i problemem może być rozpakowanie produktu.
2. Złożyć reklamację. Możesz wtedy żądać wymiany towaru na zgodny z umową, naprawy, obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy (wtedy pokrywają również koszt wysyłki od Ciebie do nich, a także ewentualny koszt wysłania towaru zgodnego z umową).

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl