Pytanie o reklamację
Witam, kupiłem w sklepie veo veo ostatnio koszulkę. Nie dość, że prawie tydzień ją sprowadzali (chociaż to bestseller i powinni więcej zamówić) to dodatkowo wygląda ona o wiele gorzej niż na rysunku. Nie dość, że nie jest tak "3d" jak powinna to co gorsza nadrul jest o wiele ciemniejszy a także w niższej rozdzielczości. Mam też pytanie, czy można ją zwrócić pod pretekstem iż wygląda inaczej niż powinna? Choć już ją rozpakowałem :/
To zdjęcie ze strony - http://www.veoveo.pl/p/21/168/skulbone-koszulka-breakthrough-skul-koszulki-the-mountain.html
A to jak wygląda w rzeczywistości (troszkę ciemniejsza niż na zdjęciu ale rozchodzi się o kolor i rozdzielczość samego nadruku) - http://zapodaj.net/4d2f1e4b0b45.jpg.html
W sumie nie wiem czy opyla się zwracać, bo nie oddają kosztów przesyłki. Czyli 20 zł w plecy bym był
Rozpakowanie nie problem. Jeśli brak śladów użycia - mozesz oddać. Powinni oddać koszty przesyłki.
Ty płacisz tylko za wysyłkę do nich - tego nie oddają.
Ty płacisz tylko za wysyłkę do nich - tego nie oddają.
już mi na forum udowadniali, że tak nie jest
jest jakieś orzeczenie, które mówi o tym, że koszty ponosi sprzedawca. Brak logiki, ale sam to czytałem
NGD - to nie tak. Pamiętam tamtą dyskusję bo tez się udzielałem i to ze źródłami.
Sprzedawca oddaje ci wszystko co zapłaciłeś przy zamówieniu u niego towaru.
Natomiast nie musi oddać tego co wydałeś na odesłanie towaru. Bo równie dobrze mógłbyś wynająć kuriera bezpośredniego za 500 czy 1000zł, aby dostarczyć im koszulkę za złotych 10.
Dokładnie. Problemem jest natomiast to, ze nie zwracane są zwykle koszty transportu do kupującego. Ale w tym przypadku popieram sprzedawców, bez przesady, odbiliby to sobie w cenach, a ja wole raz na rok czy dwa zaplacic za kuriera w dwie srony 40zl gdy cos zamawiam i odsyłam, niz płacic notorycnie za zwracaczy... Choć wiadomo - nie jest to zgodne z prawem.
Masz 2 opcje:
1. Dobrowolne odstąpić od umowy w terminie 10 dni. Nie ważne jaki masz powód - takie twoje prawo. Tyle tylko że za przesyłkę (do nich) Ci nie zwrócą no i problemem może być rozpakowanie produktu.
2. Złożyć reklamację. Możesz wtedy żądać wymiany towaru na zgodny z umową, naprawy, obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy (wtedy pokrywają również koszt wysyłki od Ciebie do nich, a także ewentualny koszt wysłania towaru zgodnego z umową).