Witam mam pewien problem.
Otóż gdy gram w grę (W tym przypadku Max Payne, Assassins Creed1) bez nagrywania to gry bez problemu mają powyżej 60 klatek na najwyższych ustawieniach, jednak gdy program do nagrywania zostanie uruchomiony (Action!)
to klatki bardzo często ze stałych 60 spadają do 20 i przez kilka sekund się to utrzymuje.
Nie wiem jak na to zaradzić, wyłaczałem synchronizacje pionową, zmniejszyłem jakoś wideo nagrywanego przez Actiona, także uruchomiłem opcje nagrywania wszystkimi rdzeniami, także po zmniejszeniu ustawień graficznych na minimum takie spadki ciągle mają miejsce.
Mój sprzęt:
System: Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
CPU: AMD FX-4300 || Vishera 32nm Technology
RAM: 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 400MHz
Płyta główna: ASRock 960GM-GS3 FX
GPU: 1024MB ATI AMD Radeon HD 5500 Series
Czy jest jakaś możliwość na naprawienie tego?
Dziękuje z góry za wszelaką pomoc :)
FXy nigdy nie były mocnymi procesorami, każda gra inaczej obciąża CPU, jedna mniej, druga więcej, a do tego nagrywanie potęguję obciążenie.
Na początek trzeba by zobaczyć obciążenie rdzeni/modułów podczas nagrywania. Jeżeli obciążenie sięga 90-100% to spadki będą i nic się nie poradzi.
- nagrywaj na inny dysk niż ten z którego grasz i uruchamiasz system. Najlepiej kup sobie osobny dysk SSD tylko na zgrywane materiały.
- szybszy procesor, lepsza karta graficzna i więcej RAMu.
- nowe karty nvidia maja wbudowany mechanizm do zgrywania który w zasadzie nie spowalnia fpsów
Wszystkie karty AMD na GCN też mają już odpowiednik ReLive.
Shado2025 ---> to dlaczego mu się zacina? Kompresja powinna być po stronie karty więc jak karta ma takie możliwości to nie powinno być takiego spadku wydajności.
Bo seria HD 5xxx nie jest na GCN i nie obsługuje ReLive, zresztą on i tak korzysta z innego programu.