Problem z Telefonem
Witam, wczoraj zakupiłem nowy telefon, jest to Samsung Wave 525 GT-S5250 i otóż, telefon sprawny wszystko gra, simlock zdjęty itp. Natomiast po włożeniu mojej karty sim ze starego telefonu wyskoczyło okienko do wpisywania pinu - którego kompletnie zapomniałem, oczywiście spróbowałem wbić cyfry które mi się kojarzą, ale to na nic i po pewnym razie bodajże telefon się wyłączył lub wyskoczyło okienko : Phone Freeze Sim unavailable. Contact your service provider. W każdym razie teraz kiedy za każdym razem próbuje włączyć telefon z kartą sim pojawia się taki komunikat. Czy wie ktoś może jak go odblokować, lub gdzie się udać.
Z góry dziękuję za odpowiedzieć
do tej, której płacisz
i patrzysz na strone z opisem problemu albo jedziesz do sieciowego punktu
ale wcześniej poszukaj kodu puk do sima ;->
Telefon był kupowany za granicą, najdokładniej w Holandii.
Czyli tylko mam możliwość odblokowania go poprzez pójście do punktu sprzedaży (byle jakiego), nie ma innej możliwości?
nie nie nie:) zablokowałeś kartę daltego wymaga puku musisz iść do operatora sieci w której jest karta telefon jest w tym momencie nie potrzebny jak włożysz to innego też wyskoczy Ci że musisz odblokować kartę
A jak włożę inną kartę będzie śmigać?
tak bedzie bedzie.