Problem po odblokowaniu rdzenia .

Forum Komputery
Odpowiedz
22.04.2012 16:55
1
odpowiedz
zanonimizowany838439
1
Junior

Problem po odblokowaniu rdzenia .

Witam , posiadam plyte glowna asrock M3A770DE i procesor amd athlon 2 x3 455 . Wszedlem dzis do biosu by sprobowac odblokowac 4 rdzen .Wzialem w opcji ACC Auto i w zarzadzaniu rdzeniami pokazal sie odblokowany 4 rdzen , nastepnie wyszedlem z biosu zapisujac nowe ustawienia . Komputer powinien sie zrestartowac i normalnie uruchomic jednak nic takiego sie nie stalo jest czarny ekran i nic sie nie dzieje a komputer tak jakby normalnie pracowal ( kreca sie wszystkie wentylatory i komp chodzi ) , chcialem go zresetowac albo wylaczyc ale sie nie dalo , moglem go tylko wylaczyc wylaczajac zasilacz . Wlaczajac zasilacz i komputer znowu to samo tak jakby chodzil i wgl ale nadal czarny ekran i nic dalej sie nie wlacza :/ Prosze o pomoc nie wiem co zrobic i cos sie stalo a jestem zielony w tych sprawach :/

22.04.2012 17:01
2
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Zresetuj BIOS. Na płycie głównej powinna być bateryjka gdzieś (taka okrągła, płaska). Odłącz komputer od zasilania i wyciągnij bateryjkę na kilka minut.
Rdzenie często nie są zablokowane z powodu widzimisię producenta, ale na przykład dlatego, że jeden z nich był uszkodzony.

22.04.2012 17:08
3
odpowiedz
zanonimizowany838439
1
Junior

Kurcze nie wiem wlasnie czy ta bateryjka sie znajduje sie czasem pod karta graficzna i bedzie ja trudno wyjac :/ Czyli po zresetowaniu biosu przywroci mi ustawienia domyslne tak ? A moze to byc zwiazane z np za malym napieciem , bo gdy odblokowywalem rdzen nie zmianialem nic w napieciu ?

22.04.2012 17:15
4
odpowiedz
mckk
28
Senator
Image

Wyjmij baterie nozykiem, tylko ostroznie

22.04.2012 17:21
Ward
5
odpowiedz
Ward
153
Legend

a potem ustaw dobrze w biosie zegar systemowy ;->

22.04.2012 17:49
6
odpowiedz
zanonimizowany838439
1
Junior