Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Forum: Plutosfera - PCVR w Chmurze

24.04.2022 01:01
1
zanonimizowany1371143
0
Konsul

Plutosfera - PCVR w Chmurze

Co by nikt już nie gadał, że VR się nie rozwija. Skończą się w końcu narzekania, że na PCVR mało kto może sobie pozwolić.
Questa 2 idzie wyhaczyć już za 1000zł. Ale jak wiadomo jakość niektórych gier stricte na Questa pozostawia nieco do życzenia. Oczywiście są perełki, jak Resident 4 remake, czy Jurassic World - Aftermath, ale wiadomo, że żadna z tych gier nie będzie miala jakości grafiki takiej samej , jak na PC. I w tym momencie zaczynają się narzekania przeciwnikó VR, że co z tego, jak wysłupiemy tego tysiaka, jak znacznie droższy jest komputer, który podoła dzisiejszym grom na PCVR takim, jak HL: Alyx. Na szczęście z pomocą ma przyjść platforma zwana plutosferą.

Wg androidcentral po przetłumaczeniu

Spośród wszystkich graczy SteamVR korzystających z PC VR, prawie połowa z nich korzysta z Quest 2 (zgodnie z ostatnią ankietą na temat sprzętu Steam), mimo że zestaw słuchawkowy nie jest do tego przeznaczony. Niektórzy używają oficjalnego kabla Link, podczas gdy inni używają Air Link lub Virtual Desktop, aby zachować łączność bezprzewodową. Ale wszyscy ci gracze mają jedną wspólną cechę: komputer gotowy do VR.

Długa lista obsługiwanych przez firmę Oculus sprzętu PC VR oznacza, że ??nie potrzebujesz super drogiego sprzętu. Ale biorąc pod uwagę niską sprzedaż PC VR, wydaje się, że większość posiadaczy Quest 2 trzyma się doświadczeń Quest.

Niektórzy użytkownicy komputerów PC i posiadacze Questów mogą nie myśleć, że jest to warte kłopotów z konfiguracją, gdy Quest ma już świetne gry. Ale podejrzewam, że bardziej posiadacze Quest 2 nie mogą sobie pozwolić na drogi sprzęt do gier. Nawet jeśli Twój komputer jest zgodny z VR, nie oznacza to, że będzie on działał z Half-Life: Alyx lub innymi popularnymi grami z grafiką, której potrzebujesz.

Plutosfera została zaprojektowana, aby to zmienić. Jest to platforma VR w chmurze, która pozwala połączyć Quest 2 ze zdalnym komputerem, pobierać gry SteamVR i uruchamiać gry za niewielką opłatą godzinową, zamiast inwestować tysiące we własny sprzęt.

Ta usługa wczesnego dostępu była trudna do skonfigurowania i zdecydowanie wymaga dużo pracy, zanim znajdzie się na poziomie czegoś takiego jak Stadia lub GeForce Now. Ale pozostawiło mi to nadzieję, że granie w chmurze VR może być sposobem na oferowanie bardziej klimatycznych i intensywnych graficznie gier na sprzęcie mobilnym.

post wyedytowany przez zanonimizowany1371143 2022-04-24 01:03:50
Forum: Plutosfera - PCVR w Chmurze