Parę pytań na temat kuchni

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
15.08.2011 16:26
Api15
😊
1
odpowiedz
Api15
90
dziwny człowiek...

Parę pytań na temat kuchni

Witam,

Przymierzam się do zakupu grillu elektrycznego, myślę, że kwota 200 zł będzie w sam raz (chociaż jeśli będzie na prawdę warto, mogę zmienić limit). Nie znam się kompletnie na markach takich sprzętów, na co zwracać uwagę. Chętnie usłyszałbym Wasze opinie, najlepiej poparte doświadczeniem :)

Pytanie drugie: co sądzicie o nożach ceramicznych? Opłaca się, czytałem wiele opinii i są one różnorakie. Czy może lepiej wybrać zwykłe stalowe? Komplet? Tutaj też oczekuje Waszych opinii :)

Tak, wiem, że to forum o grach, ale siedzi tu parę ludzi którzy wiedzą co nie co, poza tym, nie chce mi się rejestrować na inne tematyczne fora ;)

15.08.2011 16:30
DM
2
odpowiedz
DM
231
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

co do noży, to każdy prawdziwy szef kuchni w restauracjach na światowym poziomie, ma zestaw tradycyjnych noży z osełką, wymagających ostrzenia dość często a nie "raz na kilka lat" ;) jak w ceramicznych...

15.08.2011 16:33
domin12
3
odpowiedz
domin12
101
Run

noże ceramiczne fajna sprawa dla osoby, która dużo robi i lubi robić w kuchni różne potrawy:) starczą zapewne na wiele dłużej niż tradycyjne noże i w ogóle komfort krojenia jest znacznie lepszy z tego co miałem okazje zaobserwować u znajomych:) jeśli chodzi o tego elektryka to niestety nie wypowiem się, ja używam "patelni teflonowej grilowej", że tak powiem lecz efekt nie jest taki jak z grila jeśli chodzi o smak ale pod względem wizualnym ofc:)

15.08.2011 17:56
Api15
4
odpowiedz
Api15
90
dziwny człowiek...

DM - No tak, ale taki szef kuchni kroi rzeczy miękkie, jak i twarde :)

domin12 - Dzięki za informacje ;)

Tylko, czy do 100 zł można kupić w miarę porządny ceramiczny nóż? Bo można znaleźć za 80 zł, jak i za 400.

15.08.2011 18:01
😉
5
odpowiedz
pooh_5
96
Senator