Oświadczenie i... przeprosiny :)
Dzień dobry Państwu!
Chciałbym odnieść się do świeżej sytuacji i otwarcie przyznać, że pisałem kontrowersyjne i prowokacyjne treści.
Już się tłumaczę.
Jestem studentem kierunku humanistycznego/psychologicznego i przygotowuję pracę naukową (w co ja się wpakowałem ;/) dotyczącą mechanizmów komunikacji w internecie. Konkretnie, to badam, w jaki sposób kontrowersyjne komunikaty wpływają na dynamikę dyskusji, eskalację konfliktu oraz polaryzację opinii i tu nacisk na różne np światopoglądowo społeczności (internetowe i nie tylko). Użycie do tego celu mojego konta na forach i publikowanie prowokacyjnych wpisów, a nawet wideo, były częścią przyjętej metodologii badawczej, blablabla.
Dużą inspiracją był Stanley Milgram, który w latach 60 przeprowadził na Uniwersytecie Yale serię dość ciekawych eksperymentów. Polecam się zaznajomić ;) Również Philip Zimbardo czy badania terenowe w socjologii interakcji (np. Erving Goffman).
Jako, że zostałem już zdekonspirowany XD, to mówię prosto z mostu. Nie było to działanie wymierzone personalnie w kogokolwiek ani próba ośmieszenia kogokolwiek. Moim celem była obserwacja reakcji, analiza mechanizmów społecznych, a nie wywoływanie realnych napięć. Rozumiem jednak, że z Waszej perspektywy mogło to wyglądać jak zwykła przeginka, no bo skąd ktoś ma to wiedzieć. Empatycznie to rozumiem w 100 %.
Bardzo każdego przepraszam.
Niezależnie od motywacji "naukowej", biorę odpowiedzialność za skutki. Jeśli ktoś poczuł się urażony lub wprowadzony w błąd, biorę to na klatę.
Proszę, wpisujcie się do wątku, to osobiście Was jeszcze raz przeproszę, wyprzytulam ;)
Miłego wieczoru!
BENDEM PIERSZA BENDEM PIERSZA :P
No, bardzo fajnie się nam pan przedstawił.. tylko że to chyba nie do końca prawda :) Ale fajnie, że AI działa.