Oświadczenie i... przeprosiny :)

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
11.02.2026 16:13
ziomuje
1
1
odpowiedz
ziomuje
34
START

Oświadczenie i... przeprosiny :)

Dzień dobry Państwu!

Chciałbym odnieść się do świeżej sytuacji i otwarcie przyznać, że pisałem kontrowersyjne i prowokacyjne treści.

Już się tłumaczę.

Jestem studentem kierunku humanistycznego/psychologicznego i przygotowuję pracę naukową (w co ja się wpakowałem ;/) dotyczącą mechanizmów komunikacji w internecie. Konkretnie, to badam, w jaki sposób kontrowersyjne komunikaty wpływają na dynamikę dyskusji, eskalację konfliktu oraz polaryzację opinii i tu nacisk na różne np światopoglądowo społeczności (internetowe i nie tylko). Użycie do tego celu mojego konta na forach i publikowanie prowokacyjnych wpisów, a nawet wideo, były częścią przyjętej metodologii badawczej, blablabla.

Dużą inspiracją był Stanley Milgram, który w latach 60 przeprowadził na Uniwersytecie Yale serię dość ciekawych eksperymentów. Polecam się zaznajomić ;) Również Philip Zimbardo czy badania terenowe w socjologii interakcji (np. Erving Goffman).

Jako, że zostałem już zdekonspirowany XD, to mówię prosto z mostu. Nie było to działanie wymierzone personalnie w kogokolwiek ani próba ośmieszenia kogokolwiek. Moim celem była obserwacja reakcji, analiza mechanizmów społecznych, a nie wywoływanie realnych napięć. Rozumiem jednak, że z Waszej perspektywy mogło to wyglądać jak zwykła przeginka, no bo skąd ktoś ma to wiedzieć. Empatycznie to rozumiem w 100 %.

Bardzo każdego przepraszam.

Niezależnie od motywacji "naukowej", biorę odpowiedzialność za skutki. Jeśli ktoś poczuł się urażony lub wprowadzony w błąd, biorę to na klatę.

Proszę, wpisujcie się do wątku, to osobiście Was jeszcze raz przeproszę, wyprzytulam ;)

Miłego wieczoru!

post wyedytowany przez ziomuje 2026-02-11 16:17:55
11.02.2026 16:38
Megera_
1.1
Megera_
158
Furia

BENDEM PIERSZA BENDEM PIERSZA :P