Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Orange Smart Box - problem

26.05.2025 19:09
aikikaisensei
1
aikikaisensei
78
Senator
Image

Orange Smart Box - problem

Witam,

zdecydowałem się na dzierżawę wzmacniacza WiFi od Orange - SmartBox WiFi 6 i pojawia się problem.
Urządzenie starałem się skonfigurować zgodnie z instrukcją jak również poradnikami dostępnymi w sieci. Niestety logując się na wzmacniacz cały czas status Smart WiFi widnieje jako nieaktywny (screen). Sprzęt jest teoretycznie podłączony do sieci tj. obydwie kontrolki świecą się na pomarańczowo (zgodnie z instrukcją), ale w przez brak w/w Smart Wifi nie spełnia swojej roli wzmacniacza czyli urządzenia WiFi w pobliżu się przełączają się na sygnał wzmacniacza (mogę co najwyżej podpiąć coś dalej przez RJ45).

Zdaję sobie sprawę, że całe to urządzenie jest *******, ale dobry Access Point (taki, który zepnę kablem) musi jeszcze trochę poczekać.

Aplikacja Funbox również informuje, że Smart Wifi6 nie jest odpowiednio zsynchronizowany z Funbox.

Może ktoś z Was korzysta z tego ustrojstwa i ma jakieś rady?

post wyedytowany przez aikikaisensei 2025-05-26 19:21:14
27.05.2025 21:14
aikikaisensei
2
odpowiedz
aikikaisensei
78
Senator

I ja sobie pozwolę na "podbicie" :)

27.05.2025 21:35
SULIK
3
odpowiedz
1 odpowiedź
SULIK
263
olewam zasady

najlepszą opcja jest dzwonić do orange i zgłosić im problem
możesz też spróbować zrobić to przez aplikacje w telefonie czy tez czat na stronie

wiele rzeczy są w stanie ogarnąć bez przyjazdu serwisantów.

28.05.2025 17:21
aikikaisensei
😃
3.1
aikikaisensei
78
Senator

Naprawdę myślisz, że pierwsze co zrobiłem to napisałem na forum zamiast kontaktować się z Orange?
Oczywiście, że wielokrotnie dzwoniłem, aż w końcu zasugerowali mi wymianę urządzenia SmartBox na nowe - niestety wymiana nie przyniosła rezultatu.

Stąd właśnie moja prośba o pomoc ze strony osób, które to urządzenie konfigurowały. Być może jednak ja coś robię nie tak chociaż wciśnięcie dwóch przycisków wydaje się niezbyt skomplkowane.

28.05.2025 17:47
Narmo
4
odpowiedz
Narmo
31
nikt

Próbowałeś konfigurować repeater blisko routera, a dopiero potem przenosić go w miejsce docelowe? Może tam gdzie chcesz go używać nie ma po prostu zasięgu?

28.05.2025 18:02
aikikaisensei
5
odpowiedz
aikikaisensei
78
Senator

Niestety, również próbowałem i cały czas smart wifi nieaktywne. Może korzystasz z tego sprzętu? Jeśli tak to wyślij mi proszę screena lub po prostu potwierdź, że u Ciebie to co zaznaczyłem ma status "aktywne".

Może problem to Funbox 10? Zacząłem się zastanawiać czy ten repeater nie jest czasem dedykowany do starszych modeli FB.

post wyedytowany przez aikikaisensei 2025-05-28 18:15:35
Forum: Orange Smart Box - problem