Hej!
Mam pewien problem, jeśli chodzi o inwestycje w sprzęt. W grudniu tego roku (tj. 2012) kończy się gwarancja na mojego laptopa, wypadałoby zmienić sprzęt, bo już ma trochę czasu. Mam też xboxa 360 do grania i nie narzekam. Jestem informatykiem z zawodu, lubię mieć komputer zawsze pod ręką, ale nie jest to konieczne - tzn. nie muszę mieć laptopa, bo nie podróżuję dużo, a do przeglądania sieci w drodze mam tablet.
Mam odłożone około 3 koła na nowy sprzęt. I teraz jest dylemat:
1) władować pod koniec 2012 roku całą kasę w nowego kompa, który udźwignie nowe gry i będzie go można potem rozbudowywać + grać na xboxie + jak wyjdzie nowa generacja konsol to upgrade'ować komputer
2) kupić jakiegoś średniej kasy lapka za około 2 koła + zostawić sobie 1000 zł na ps4/xboxa 720 + na razie grać na xboxie 360
TAk za bardzo nie wiem co robić - baaaardzo lubię grać, ale niestety mam trochę wydatków i chciałbym mądrze zdecydować.
Realia są takie:
1) dobry pecet wychodzi taniej niż laptop tej samej klasy
2) jak wyjdzie nowa generacja konsol, to taka konsola będzie (na początku) tańsza niż odpowiadający jej pecet
3) gry na nowe konsole mogą być dość drogie
4) pecet daje się upgrade'ować dość tanim kosztem (tzn. nie trzeba za kążdym razem wymieniać wszystkiego za niewiadomo jaką kasę).
Moje pytanie: co byście mi radzili w takiej sytuacji? Z góry dzięki i pozdrawiam serdecznie!
1000 zł za nową generację konsol w pierwszym roku od premiery? Chyba śnisz. Mogę się założyć, że nawet wersji "najbiedniejszej" za tyle nie kupisz.
Ja na konsolach grać nie lubię, dlatego dla mnie wybór byłby oczywisty - komputer.
Ale ponieważ masz laptopa, to jest spora szansa, że nie masz monitora. Więc i to trzeba wliczyć do ceny.
Hej!
Dzięki za szybką odpwoiedź w ogóle :)