Chciałbym tu nawiązać do moich prywatnych niesnasek z Ubisoftem. W 2014, dostałem na Boże Narodzenie grę Far Cry 4. Gra nieużywana miód malina, aż do czasu. Podczas wpisywania kody rejestracyjnego wyświetliło mi się, że został wykorzystany... Jak?!?! pisałem na różne sposoby, ale nadal nic. Po wysłaniu emaila do pomocy technicznej, umyli ręce i kazali udać się do empiku i tam wyjaśnić. Sam empik mimo pokazania rachunku, nie chciał zamienić gry( za 170 zł ją kupiłem). Po poinformowaniu supportu Ubi, powiedzieli, że nich nie zrobią skoro kod nie działa.
I tu mam problem, bo chciałbym w nią zagrać. Czy oszczędzać pieniądze i ją kupić( z pół roku poleci), czy może da się coś zrobić( nadal z nimi wojować)?
A wy macie podobny niesmak/ mieliście podobne wyczyny z tą firmą?
Ale co ma wydawca w takiej sytuacji zrobić? Winiłbym raczej Empik i jego brak woli do wymiany aniżeli Ubisoft.
. W 2014, dostałem na Boże Narodzenie grę Far Cry 4.
Sam empik mimo pokazania rachunku, nie chciał zamienić gry( za 170 zł ją kupiłem).