Witam
Mam problem związany z logowaniem się do swojego konta w Neostradzie. Kiedy próbuję się zalogować wyskakuje mi komunikat o błędnym haśle lub loginie. Doprowadza mnie to już do szału, gdyż jestem pewien w 100%, że wszystkie dane dotyczące mojego loginu i hasła są poprawne. Próbowałem wpisywać numer telefonu i numer PIN itd., ale cały czas wyskakuje błąd. Wydaje mi się to dziwne, gdyż w panelu uruchamiana Neostrady TP jest wpisana moja nazwa użytkownika i hasło i kiedy daję połącz nie ma żadnych problemów. Próbowałem również odzyskać moje hasło, ale wyskakuje błąd, gdyż mój numer ID jest niepoprawny i nie "współpracuje" z numerem ewidencyjnym, czy coś takiego. O co może chodzić, czy robię coś źle???
Zadzwoń na Błękitną linie do TP... 19393 z telefonu TP i Orange, z innych 801 179 894
Ale wiesz że wielkość liter ma znaczenie? Może masz kilka dużych liter i o nich zapominasz?
Co do poprawności wpisywania loginu i hasła pod względem wielkości liter jestem pewien. Jeżeli konto na TP to co innego niż dane podawane do Neostrady, to gdzie mam w końcu mój login i hasło do konta na stronie Neostrady???
https://www.tp.pl/slr/pl/konto/zakl_konta/