Komunikatywność NPC w grach a Watson, IBM Watson :D

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
19.02.2015 21:10
ollbrzym
1
odpowiedz
ollbrzym
39
Pretorianin

Komunikatywność NPC w grach a Watson, IBM Watson :D

Do założenia tematu zainspirował mnie CogniToys https://www.kickstarter.com/projects/522717158/cognitoys-internet-connected-smart-toys-that-learn
Znałem technologie IBM wcześniej, lecz tam zawsze był, taki korporacyjny, tworzył przemówienia na jakiś ważny temat, bądź grał w teleturniej dla emerytów.
Ta zabawka od razu nasunęła mi na myśl gry.
Czy nie uważacie, że przyjemniej byłoby napotkanego NPCa spytać o drogę w sposób luźny, naturalny, a algorytm na podstawie mapy świata ustami NPCa dałby nam odpowiedź. No to można prościej zrobić.
Chodzi mi ogólnie o to, że nie byłoby ściśle określonych opcji dialogowych, tylko moglibyśmy każdego spytać o prawie wszystko. Że przychodząc po misje nie mielibyśmy 3 opcji dobra, dziwna, zła. Pozwoliłoby to na przykład na sprawdzenie znajomości świata gry.
Czy takie oczywistości jak głosowe wydawanie poleceń towarzyszom i nie na zasadzie, kryć się, tylko "przypomnij mi bym zdjął zbroje kajdaniarzy przed wejściem na teren RNK"
Nie wiem czy w zrozumiały sposób przedstawiam co mam w głowie, lecz zafascynowała mnie taka wizja.

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl