Komentarze do wiadomości: Tak miała wyglądać nowa jakość w multiplayerowych strzelankach ze świata Gwiezdnych wojen. W Battlefront III walczylibyśmy jednocześnie na planetach i w kosmosie

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
03.11.2025 13:57
1
1
odpowiedz
jacek007g
23
Legionista

Właściciel studia mówiący, że "gra była skończona w 99%" to jest takie typowe kłamstwo żeby się wybielić i zrzucić winę na te "straszne korpo" (LucasArts w tym przypadku). Fakty są takie, że przewalili kasę na swoje własne "dzieło" pt. HAZE które nie pykło co sporo świadczy o tym, w jakim stanie wyszłoby samo Battlefront 3.

W rzeczywistości gra po prostu była w stanie kiepskim, może i wykonano sporą część prac, jednakże już prawie 2 letnie opóźnienie swoje robiło i gra była przestarzała. Prezentacje filmowe to głównie ściema, w praktyce gra była mocno zbugowana, AI leżało. Pytanie jest jak gra działała z obciążeniem gdy grało 64 graczy, ile było krytycznych bugów, jak sama rozgrywka wyglądała w praktyce - imho Battlefront 2 z 2005 wygląda lepiej jeśli chodzi o płynność rozgrywki, o wykonanie gry. Podobno FRD brakowało ok. 6-12 mc do ukończenia samej gry czyli wyszłaby już prawie w 2010 roku.

Z innych informacji to wiemy że Free Radical Design pracowało nad prototypami Time Splitters 4 i Battlefront IV, ponadto później pracowano nad jeszcze trzema innymi prototypami zapewne żeby mieć płynność finansową. W każdym razie winne jest tu głównie kierownictwo FRD które przeszacowało możliwości studia, zmarnowało kasę na Haze.

Tutaj więcej informacji: https://freeradical.fandom.com/wiki/Development_of_Battlefront_III

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl