Komentarze 6 buildów tak mocnych, że łamały zasady gry

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
11.12.2020 14:45
Miodowy
1
odpowiedz
Miodowy
105
Nigdy nie był młody

Jeśli chodzi o Might & Magic trzeba nadmienić, że w częściach 6, 7 i 8 buildem drużyny pozwalającym na prawie każde zwycięstwo na otwartej przestrzeni jest używanie czaru lotu wraz z drużyną wyposażoną w łuki (a nie koniecznie smoki). Wtedy bez trybu turowego latamy w górę i w dół omijając pociski wrogów jednocześnie prując ile fabryka dała.
ps. warto zwrócić uwagę na brawlera (lub drużynę brawlerów pół na pół ze snajperami) w Westeland 3. Nawet bez unikatów zwiększających obrażenia wręcz, na odpowiednim poziomie można nim wprowadzać po kilkanaście ciosów pięściami na turę.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl