Komentarze do wiadomości: Psychologia mówi, że dorośli z roczników 80. i 90., którzy dorastali z grami wideo, a obecnie są rodzicami, mają nieoczywistą przewagę w wychowywaniu dzieci

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
20.04.2026 22:01
DrAmok
3
13
odpowiedz
4 odpowiedzi
DrAmok
60
Centurion

Mam 41 lat . Gram od 8 roku życia . Miałem c64 , Nintendo potem 386sx i tak już zostało do dziś . Mam dwie córki obie grają ale wola jednak grać na tabletach choć mają Pc i Xboxa . Sam mam kompa za 25k i czasem razem przechodzimy jakieś gry . Uważam że jest dobrze . Żona też już się przyzwyczaiła że gram po 4-8 h dziennie . 
Prawdopodobnie jakby nie gry skończył bym w kryminale bo w takim towarzystwie się też obracałem . Jednak często kiedy były jakieś akcje ja grałem w domu i to mnie uchroniło .
Nie żałuję tego że "przegrałem" życie . Bo dobrze mi z tym i zamierzam grać dopóki będę tym zainteresowany .

20.04.2026 21:06
Sadistic Son
1
1
odpowiedz
Sadistic Son
114
Imperator

No to ja postępuję wprost przeciwnie - wręcz zniechęcam moje dzieci do gier, bo nie chcę żeby tak się od grania uzależniły jak ja. Gdybym nie był graczem to bym pewnie nie wiedział o takim niebezpieczeństwie.

20.04.2026 21:14
1.1
15
odpowiedz
dostepyc
2
Junior

Sadistic Son pisząc w ten sposób określasz się na człowieka którego gry były przekleństwem i sprowadziły na złą drogę. A jednak masz dzieci, wychowujesz je, raczej nie ćpasz, pijesz. Pracujesz. Czy gry naprawde są takie zle. ? Jesli będziesz dziecku karcił za grę gdzie indziej po blokuje swój wolny czas i oby nie w złych używkach

20.04.2026 21:46
WolfDale
1.2
10
odpowiedz
WolfDale
97
~sv_cheats 1

Via Tenor

Biedne dzieci...

20.04.2026 23:19
1.3
10
odpowiedz
Lithclutch
4
Legionista

Sadistic Son Tylko współczuć Ojca takiego jak Ty, szczerze. Zamiast wykorzystać gry i swoje doświadczenie w coś dobrego, to postanowiłeś pójść w stronę ekstremizmu.

20.04.2026 23:43
Link
1.4
odpowiedz
Link
36
Senator

dostepyc Czy gry naprawde są takie zle. ?