Z uwagą śledzę publikowane przez Państwa artykuły na temat gier wideo, doceniając zazwyczaj ich wnikliwość. Niemniej jednak, ten artykuł dotyczący nadchodzącej produkcji "Where Winds Meet" (WWM) wywołała u mnie zniesmaczenie, wskazując na potencjalnie powierzchowną interpretację źródeł inspiracji, którymi kierowali się twórcy WWM
?Kwestia Rzekomych Inspiracji "Wiedźminem" i "Sekiro"
?Użycie "Wiedźmina 3 oraz "Sekiro: Shadows Die Twice" jako głównych punktów odniesienia dla WWM wydaje się nieadekwatne i, co ważniejsze, niepoparte oficjalnymi oświadczeniami deweloperów. Wszelkie rzetelne porównywanie powinno opierać się na zweryfikowanych faktach, wywiadach z zespołem deweloperskim lub materiałach źródłowych, a nie na subiektywnych odczuciach.
?Porównanie do Sekiro, gry osadzonej w japońskim okresie Sengoku, rażąco kontrastuje z historycznym i kulturowym kontekstem "Where Winds Meet". WWM czerpie inspirację z X wieku, okresu Pięciu Dynastii i Dziesięciu Królestw w Chinach. Juz sam,fakt ze Sekiro należy do typu soulsow powinien was od tego porównania odgonić. Porównanie do Wiedźmina 3 ? PROSZE Cie co ma gra oparta na słowiańskiej mitologii i europejskim dark fantasy, wspolnego z gra typu wuxia ? A no tak... otwarty swiat ... to Porównanie jest jeszcze bardziej nieprecyzyjne i może wprowadzać czytelników w błąd co do rzeczywistego tonu i klimatu WWM. Dziękuję pozdrawiam #DexG_TV
Juz 14 listopada o godzinie 23:00 zapraszam na stream z WWM.
kick com/dexg_tv