Kłopot ze sprzedawcą na allegro
Pokrótce wprowadzę. Otóż zakupiłem towar na aukcji, przez opcję kup teraz - 21 kwietnia. Przelew za towar zrobiłem tego samego dnia, bo niewątpliwie zależało mi na czasie otrzymania tego przedmiotu. Wiadomo święta, później 2 dni wolne w maju i przesyłka może się opóźniać. Wczoraj napisałem maila do sprzedawcy z zapytaniem kiedy przesyłka została przez niego nadana. Ona radośnie odpisał że jeszcze nie wysłał, bo był za granicą i nie miał dostępu do internetu i jutro tj. dzisiaj wyśle (pomijam że ściemnia bo logował się na allegro regularnie, dodatkowo ostatni komentarz to neutral, właśnie za wysyłkę przedmiotu po ponad miesiącu). Ani informacji w aukcji o zaplanowanym urlopie, ani nawet mail z informacją o możliwym opóźnieniu. Odpisałem mu że czekam dzisiaj na maila z informacją o wysłaniu i numerem nadania. Oczywiście maila brak, więc podejrzewam że nie wysłał. Na koniec od siebie dodam, że przez te czekanie straciłem czas bo przedmiot mogłem zakupić i dostać szybciej na innej aukcji. Czy mogę żądać zwrotu pieniędzy po tym czasie ?