Ipod? MP4? Czyli zagubiony w technologii muzycznej
Witam! Niestety wejście słuchawkowe w moim poczciwym telefonie zrobiło się luźne, co skutkuje przerywaniem dźwięku. W związku z tym postanowiłem zainwestować w niedrogi odtwarzacz muzyki. Problem jednak w tym że pod względem takich produktów jestem jakieś 5 lat wstecz. Od czasu kiedy zacząłem używać telefonów z dużą ilością pamięci na kartach i w miarę dobrą jakością dźwięku przestałem korzystać z innych przenośnych urządzeń. Telefon w zupełności wystarczał. Moim ostatnim odtwarzaczem plików MP3 była poczciwa "empetrójka" marki Philips z 512MB pamięci. Dnia dzisiejszego nastąpił ten moment kiedy muszę kupić jakiś odtwarzacz, gdyż jestem maniakiem i bez muzyki się nigdzie nie ruszam. No i tu moje pytanie. Co ja mam wziąć? Nie wiem nawet czym różni się taki odtwarzacz MP4 od MP3 poza tym że ma inny wyświetlacz. Zależy mi na tym aby nie był to drogi produkt, jakość dźwięku była znośna i w miarę głośna i- o ile to możliwe, aby można było robić listy odtwarzania lub otwierać oddzielnie foldery z muzyką. Jeśli chodzi o objętość pamięci to 1GB wystarczy, choć 2 mile widziane.
Proszę bardzo o pomoc gdyż sam jestem w tym pogubiony.
Ile chcesz wydac i ile miejsca na muzyke potrzebujesz?
Do muzyki MP4 ci zbedne, szukaj czegos z malym wyswietlaczem, zaoszczedzisz na cenie i zywotnosci baterii.
Sansa Clip taka, jak podana nizej, powinna sie nadac:)
100- 200zł. Nie wiem czy taka suma nie jest śmieszna, ale nie wiem jak to jest z cenami takich odtwarzaczów to po 1, a po 2 mieszkam za granicą więc tym bardziej ciężko mi jakoś te ceny porównać. Miło gdyby taki odtwarzacz można było kupić na ebay'u. No i w ogóle co do muzyki jest najlepsze? MP4? Podkreślam że to ma służyć tylko i wyłącznie do muzyki.
Wracając do ceny. Czym mniej tym lepiej bo z pieniędzmi to krucho.
Co do w/w urządzenia jedno, wydawało by się błahe pytanie. Czy taki odtwarzacz ma standardowe wejście mini jack?