Headset za 200-300zł
Jak w temacie. Szukam dobrego headsetu za 200 do 300zł, a im bliżej 200 tym lepiej. Nie znam się na tym specjalnie, ale jak mniemam, najlepszym wyborem będzie Sennheiser. Wymagania dość standardowe - mają być wygodne, tak żeby nawet po kilku godzinach non stop nie przeszkadzały i dodatkowo wolałbym gdyby mikrofon był na tym takim "bolcu" sterczącym z lewej słuchawki, a nie na kablu.
Skoro stawiasz na wygodę to weź KOSS UR-40. Jeżeli nie masz karty dźwiękowej to za resztę pieniędzy możesz kupić Asus'a Xonar'a D1... Dla tych KOSS'ów ta dźwiękówka wystarczy :) Na integrze też będzie nieźle.
Recenzja :
http://www.techfanatyk.net/sluchawki-do-140zl-koss-ur40/
Poza wygodą mają także świetną jakość dźwięku no i dożywotnią gwarancję :) Minusem jest dosyć delikatna obudowa ( ale dzięki temu są bardzo lekkie :P ) i dosyć krótki kabel - jakiś przedłużacz powinien załatwić sprawę. Co do mikrofonu możesz wziąć Zalmana MIC1 - jest przyczepiany do kabla i ma lepszą jakość niż zintegrowane mikrofony. Jeżeli naprawdę Ci to przeszkadza to na tej stronie na której jest recenzja jest także poradnik o wyborze słuchawek do gier/muzyki. Tam możesz znaleźć coś interesującego.
A to mnie zaciekawiłeś. Zwłaszcza, że są bardzo tanie. No, tyle że to jednak nie jest headset, ale jeżeli faktycznie takie dobre i wygodne (ano, to dla mnie najważniejsze, bo mam dość kiepskie "doświadczenia" ze słuchawkami nausznymi :P) to pewnie się skuszę.
One są tak lekkie, że niemal w ogóle nie będziesz ich czuł ;) Dodatkowo są składane co ułatwia transport. W minusach zapomniałem dodać, że jest to konstrukcja otwarta ( słabo izoluje dźwięki z zewnątrz ). W moim przypadku akurat wolę otwarte, bo jak mnie ktoś woła z dołu ( mam pokój na piętrze :P ) to przynajmniej słyszę :D