Gwarancja
Mam słuchawki i w jednej słuchawce znikał mi dźwięk po lekkim ruszeniu kabelkiem, próbując rozwiązać problem niechcący wyrwałem dwa kabelki które łączyły się z jakimś stykiem :D Czy w takiej sytuacji mogę odesłać produkt i liczyć na naprawę ? Chodzi mi o to, że to z mojej winy padła usterka.
Hm.. to jakie inne awarie przykładowo mogą mieć słuchawki żeby odnieść się do gwarancji ?
Sprubuj oddać na gwarancje mówiąc że kable same się rozłączyły, jeśli są łączone na zasadzie jakiejś kostki to mają prawo. Jeśłi są łączone na sztywno to gwarancji pewnie nie uznają i uznają to za urwanie. Napewno warto spróbować.
Ps. Chyba ze producent zastosował typowe "postarzanie produktu", polega to na tym ze własnie te miejsca które są podatne na załamania mają cieniutki kabel tak aby z czasem " musiało sie to wyrwać ".
Kiedyś tableta rozwaliłem w sposób który gwarancja nie obejmowała, było napisane co i jak. Odesłałem z wymyśloną bajeczką i zwrócili naprawionego, teraz też spróbuję :D