Jeśli chcesz pojeździć jak w GTAIV podpisz [link]
Dla mnie w IV nie było nic zabawniejszego niż nagły idiotyczny wypadeczek. Niestety na jazdę typu z gry"Midnight Club" rzygać mi się chce. po prostu jedzie się jak czołgiem.
Co wy sądzicie o modelu jazdy??
Mi absolutnie nie przeszkadza, nawet się podoba. Jedynie hamulce mogłyby być ciut efektywniejsze, bo poszczególne samochody po prostu za długo hamują. Ale sam model mi się podoba, i nie będę niczego podpisywał. Inna sprawa, że jak na razie to nie ma czego podpisać, a przynajmniej my nie wiemy gdzie to znaleźć ;)
Wyjdzie na PC -> będą mody -> Pograsz na modelu jazdy z gta 4 i w dodatku next genową grafiką
www.change.org/en-GB/petitions/rockstar-add-an-option-to-gta-5-to-change-the-driving-mechanics-back-to-gta-4-style-2
Kto to forum robił wpisałem link tak jak w instrukcji. Bez http//: jest ale nieklikalny
[link]
Model jazdy w IV jest do dupy. Ciagle trzeba operowac myszka zeby kamere poprawiac i te drifty na kazdym kroku.
poza tym: chyba was poj*ało z tymi petycjami.
to anglik tą petycje zaczął Graham Bishop. Ja póki nie pomyślałem o tej petycji wysłałem z20maili do R*. Wiecie, że tam te listy nawet czytają??
Ale przestali odpisywać musze zrobić subkonto na socialclubie
Tymczasem w siedzibie R*:
- ej jakis koles z Polski napisal z 20 maili zebysmy przemodelowali model jazdy w GTA V...jeszcze petycja jakas tam powstala, 1500 podpisow
- o ku*wa, zbieraj programistow i do roboty!
Przecież model jazdy w GTA IV był totalnie skopany i jak tylko gra wyszła to wszyscy lali z niego w gacie, bo auta zachowywały się tak jakby akcja gry miała miejsce na księżycu?
Był zajebisty. Super-auta dobrze trzymały się drogi, zwykłe gorzej. Było czuć różnicę w twardości zawieszenia. I nie można było wejść w zakręt z max prędkością prawie... A w V prawie każdym autem możesz wejść w zakręt na pełnej szybkości. W dodatku w ogóle nie czuć ciężaru pojazdu- tir do 50 przyspiesza w 2 s. Wtf ?! W dodatku przyczepność i skrętność przypomina gokarty. Porażka
Jak się ma Skilla rozwiniętego na maxa na każdej postaci to jeździ się dobrze.Koniec tematu.
Model jazdy gorszy, ale nadal da się grać. Gorzej mam z helikopterami. w IV wygrywałem wyścigi na multi, bardzo dobrze latałem. Tutaj to jakaś masakra. Potrafię tylko lecieć prosto, jakieś bardziej precyzyjne manewry to ciągłe bujanie się w rytm muzyki.
Można się przyzwyczaić do tego modelu jazdy po paru godzinach grania, choć mógłby być bardziej zbliżony do GTA IV. Zresztą, na PC będzie pewnie wiele modeli do wyboru, parę tygodni po premierze.
A taka petycja to raczej żart.
Stanson ma rację.
Wyjdzie na PC, to się przerobi model jazdy odpowiednio do oczekiwań.
Nie wiem czy model jazdy w GTA IV był lepszy, pamiętam liczne płacze zaraz po premierze dotyczące tego że auta absurdalnie się kołyszą i trzeba je dokładnie kontrolować nawet przy delikatnych skrętach, bo wpadają w pseudo-drift.
Jedyne co w piątce mnie irytuje to ostro przegięta skoczność pojazdów - wystarczy mała rampa by wylecieć jak samolot.
Ale sama fizyka jest taka jaka dla mnie w GTA być powinna - w dużym stopniu arcade'owa i dająca frajdę.
A jak chcę realizmu to odpalę sobie RFactor albo Richard Burns Rally.
Model jazdy jest jak najbardziej w porządku. O wiele lepszy od tego zaprezentowanego w części czwartej. W czwórce pojazdy miały zbyt miękkie zawieszenie i niską przyczepność, przez co skręt przy wysokich prędkościach zazwyczaj kończył się koziołkowaniem. Jak już to system zniszczeń jest gorszy, ale jest to spowodowane optymalizacją.
Nigdy nie powiedziałem złego słowa na model w IV. Wręcz przeciwnie.
Na konsoli miałem niezły skill. Szkoda, że jeden filmik się zagubił, a było co oglądać..
TecBar i reszta, chyba coś Wam się popieprzyło, w GTA IV:
6-10 tonowy TIR jeździł na dwóch kołach: [link]
przy prędkościach rzędu 30 km/h na godzinę auta w zakrętach ryły karoserią o asfalt aż leciały iskry: [link]
samochody nie skręcały tylko się bujały jak gondole na rzece: [link] / [link]
ogólnie karoseria przy większości manewrów zachowywała się tak jakby się jechało jakimś low riderem (różnice w wysokości zawieszenia liczone w dziesiątkach centymetrów): [link] / [link]
Pamiętam te płacze nad fizyką jak GTA IV wyszło, a teraz błaganie o powrót do tego? Oczywiste było, że GTA wróci do korzeni i bardzo dobrze, dużo bardziej niż uproszczona fizyka jazdy mi w GTA V przeszkadza fakt, że od początku gry ma się dostęp do super fur, powinny być 100x trudniejsze do znalezienia.
Great job GOL, nie mogę postować linków, wyedytowałbym, ale ze wszystkich został napis [link]. lol... dobranoc.
@PanPI
po 1. Nie ma w grze TIR w ogole w ameryce nie wiem czy są TIR to chybatylko w Europie
po 2. lepsze to niedociągnięcie (zbytnie wychelenie zawieszenia) niż brak zawieszenia (GTAV)
po 3. Ja na padzie playstation delikatnie wychylając gałkę analog nie miałem żadnych problemów w precyzyjnym prowadzeniu auta. (bez poślizgów)
po 4. To mówisz, że R* wrócił do korzeni z GTA 1 czy GTA2:D:D?? Bo już od San Andreas model poszedł nieco w kierunku symulacji. Auta już wtedy łatwo wpadały w poślizgi i czuć było, że np. Blista compact że ma przedni napęd.
PanPi jeździ prawdziwym autem??byle nie niedzielnym
ps. to dziwne forum nie pokazuje linków, musisz pisać bez "http;// " bo nie dowiemy się co nam chciałeś pokazać
w ogole w ameryce
nie wiem czy są TIR to chybatylko w Europie
Ja pierd...
Mi w IV model jazdy nie sprawia problemów. Teraz przechodzę TLAD. Nie wiem czemu tyle osób narzeka na model jazdy w GTA IV, skoro jest bardzo dobry, co więcej prawie każdym samochodem prowadzi się inaczej. Chyba że chodzi o wersje konsolowe, ale na PC w GTA IV gra mi się spoko...
Dla mnie model jazdy z czwórki, był kompletnym nieporozumieniem. To GTA i model jazdy ma być zręcznościowy, efektowny i bezstresowy.
Zawsze jak widzę takie rzeczy typu "petycja żeby zrobili wersję PC", "petycja żeby nie robili wersji PC", "petycja żeby zmienili model jazdy", to przypomina mi się Penny Arcade sprzed lat...
http://www.penny-arcade.com/comic/2003/06/30
@Yancy
To GTA i model jazdy ma być zręcznościowy, efektowny i bezstresowy.
Jak jazda w GTAIV Cię stresowała to powinnieneś iść do psychiatry.
nigidia -> Skoro nie potrafisz pojąć sensu wypowiedzi innych osób, staj się publicznie nie zabierać głosu.
dobra, ale przyznaj, że lepiej by było gdyby zrobili opcje wyboru trybu: zecznościowy i realistyczny. Nie było by teraz tego biadolenia. Ja sie chyba pozbywam tego chłamu, jalk zerkne GTA online. No chyba ze mi sie spodoba w co watpie bo ten model jazdy mi wszystko przyslania.
Po 1 Model jazdy z GTA4 był beznadziejny, każdy samochód miał napęd na tył (oprócz chyba jednego), wszystkie pływały po ulicy jak łódki, przy większej prędkości nawet najmniejsze poruszenie kierownicą, powodowało pływanie po jezdni.
No i te największe prędkości, były wolne jak słonie, na ulicach samochody jeździły wolniej od traktorów z GTA5 wszystko było tak strasznie ospałe.
Po 2 Model jazdy z Czwórki, posiadają niektóre pojazdy w 5, bardzo zbliżone są do tego Muscle i SUVy.
Po 3 System zniszczeń nie został okrojony w żaden sposób, został on dostosowany do miasta, gdyby zachować miękkość pojazdów z GTA4, praktycznie każda górka/wybój równałby się wymianie pojazdu.
Pojazdy nadal się gną, rysują i psują, ba, teraz pojazd nie jest w końcu jedną bryłą, odpadają tylne klapy, nadkola, koła etc. Pojazdy po prostu utwardzono.
Ty człowieku @Ogame_fan chyba nie grałeś w IV ,przedni napęd miały blista, chavos, Dilettante, Fortune, Ingot, Minivan, Perennial, i było to w nich czuć
Gówno było czuć, spróbuj tymi samochodami spalić gumę i powiedz mi skąd wydostaje się dym.
Poza tym z tego co wymieniłeś to tak na prawdę tylko Blista i Diletante miały w teorii napęd na przód, tylko jeszcze raz - gówno to dawało. Skoro piszesz takie bzdury to chyba jednak Ty nie grałeś.
Fortune, Ingot, Minivan, Perennial miały napęd na tył. Nie wprowadzaj nikogo w błąd.
"System zniszczeń nie został okrojony"
Hahaha a to mi dopiero. Walne w mur z maksymalnej prędkości a jedyne uszkodzenie to stłuczone lampy i maska wygięta lekko do góry. Buhahaha
Nie wiem czy umiesz czytac ze zrozumieniem, system zniszczen jest taki sam tylko samochody sa wytrzymalsze, jak chcesz mozesz zrujnowac auto tak samo jak w 4. Tylko teraz potrzeba wiecej stluczek.
o tym o czym będzie trzeba
@Ogame_fan
człowieku w V samochód jest jak czołg. GTAV zawsze miało realizm z ironią i to było najlepsze w tej grze to było zabawne. Ja nie mam zamiaru wypełniać tych glupich misji w singlu, to nie daje frajdy, multiplayer to jest to co daje frajde ale bez realizmu to kupa
aha a chavos to miał na tył??to ty nie grales i minivan na przod mial. a że gra nie jest idealnym symulatorem to dobrze i niech tak zostanie ale V to przegiecie.
Nigidia
Po 1 piszesz totalne bzdury, z tych co wymieniłeś TYLKO blista i diletante miały napęd na przód ale tylko TEORETYCZNIE bo gówno on dawał.
Po 2 Skoro jak idiota porównujesz model jazdy z 5 do czołgu, to do czego porównać model jazdy z 4 ? do 200 czołgów załadowanych na okręt marynarki wojennej ?
Pytasz nas co sądzimy o modelu jazdy, napisałem co sądzę a Ty mi wmawiasz swoje głupoty. Piszesz bzdury nie mające nic wspólnego z prawdą. Dokształć się i wróć z nową petycją.
Ja powiem tak. Do GTA IV często wracam ze względu na system jazdy i przyjemny ( nie realistyczny, ale przyjemny ) system zniszczeń. GTA V ukończyłem wczoraj i totalnie nie mam ochoty już grać właśnie ze względu na system jazdy i zniszczeń. Są co prawda inne fajne aktywności w które czasem sobie zagram, ale WSZĘDZIE trzeba dojechać. Do samolotu czy łódki też trzeba dojechać... To trochę kwestia własnych preferencji, ale jednak dużo osób narzeka więc mogliby z kolejnym patchem zrobić coś pomiędzy V a IV żeby zadowolić dużo osób :)
Mi też się nie podoba model jazdy i zniszczeń, ale ja liczę na mody, do IV powstały mody które zwiększają uszkodzenia nawet o 500%, ktoś wcześniej pisał że w V niszczą się w taki sam sposób jak w IV, tylko w mniejszym stopniu, także po modach powinno być dobrze. Jazdę też na pewno da sie zmodyfikować. Nie grałem co prawda, jedynie oglądałem filimiki, ale jeżeli będzie trzeba to ktoś się tym pewnie zajmie.
Oczywiście, że niszczą się w mniejszym stopniu, z jednej prostej przyczyny - z modelem zniszczeń z "czwórki" nie dałoby się jeździć po bezdrożach. Proste jak konstrukcja cepa, ale trzeba w "piątkę" zagrać, żeby to zrozumieć.
Jak to by się nie dało ? Oczywiście, że by się dało. Chyba, że ktoś nie umie jeździć lub jeździ jak wariat cały czas z max prędkością to nie dziw że samochód by się szybko rozpieprzył.
PS: wczoraj przeszedłem żeby nie było że nie grałem...
przeciez w IV był kawalek dogi gruntowej, np. naten opuszczony domek na wzgórzu w lesie, i jeżeli ktoś nie ma paluchów jak pudzian to powoli kontrolując przycisk R2 (analogowy) powiedzmy dociskając go w 1/3 wychylenia dojedzie tam i spowrotem. tylko kurde trzeba mieć palce jak normalny czlowiek i conajmniej intelekt wiekszy od malpy zeby zrozumieć że autemmoże zarzucić i można wylądować na drzewie.
W GTAIV fizyka jazdy według mnie była jak najbardziej na miejscu.
A w GTAV :| Jeszcze sam nie grałem ale widzę filmiki i różnice można dostrzec.
Jakby Rockstar widział wasze komentarze, że jedni wolą model jazdy z GTA4 drudzy GTA5 i wystawiają petycje o zmiane modelu jazdy na niewiadomo jaki,to by zrobili modelik jazdy z GTA VICE CITY gdzie jeździło się kartonami żebyście skończyli miauczeć
no i co no i góvvno nie poprawili??
Ty na prawde wierzyles w to, ze R* zmieni model jazdy w grze tylko dlatego, ze ułamek ludzi ktorzy kupili gre zrobilo petycje?
http://m.youtube.com/watch?v=vNgb2Apy5HA&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DvNgb2Apy5HA
Istnieją kody, które sprawiają, że model jazdy jest taki jak w czwórce.
To już chyba wygodniej było by zrobić moda poprawiający model jazdy ? . Czy gra nie jest modowana ?