
GIERCOWNIK # 625 - Echoes of the end
Przygodowa gra akcji TPP, osadzona w fantastycznej krainie inspirowanej Islandią. W Echoes of the End wcielamy się w Ryn, która doskonale włada mieczem i dysponuje mocą magiczną, pozwalającą jej manipulować grawitacją oraz korzystać z iluzji.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
Echoes of the end>https://www.gry-online.pl/gry/echoes-of-the-end/z35fd4
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/forum/giercownik-624-mafia-the-old-country/z0ffe6d5
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Wiadomości (email-e) z odpowiedziami wysyłamy do godziny 10:00 następnego dnia (najczęściej sobota).
Po wrzuceniu listy waszych prac .zaczyna się głosowanie które kończy się w środę o 13.Po tym czasie zostaje wyłoniony zwycięzca .
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
Zapraszam do głosowania :
1. Pierwszy widok Rapture pod wodą to jeden z najbardziej pamiętnych momentów w historii gier dla mnie Miasto zbudowane w oceanie, oświetlone neonami i art-deco’ową architekturą, wydaje się snem szaleńca. Ryby pływające między wieżowcami dodają surrealizmu. Gracz czuje jednocześnie zachwyt i niepokój. To motyw wizualny, który od razu definiuje cały klimat gry. Wizyta w Rapture to doświadczenie nie do zapomnienia szczególnie jak się do niej wchodzi tez
2. W pierwszym Assassin's Creed jest na samym początku,Ikoniczny moment, gdy bohater wspina się na najwyższą wieżę w mieście. Kamera pokazuje ogromny krajobraz – dachy, ulice, rynki i daleki horyzont. Gracz przez chwilę podziwia świat z góry, a potem wykonuje widowiskowy skok w stóg siana.
Pamiętam że nie mogłem ogarnąć co się tutaj stało przed chwilą:)
3. Chyba wybiorę Nier Automatem,W jednej ze scen bohaterowie docierają na polanę pokrytą tysiącami białych kwiatów. Kontrastuje to z industrialnym, zniszczonym światem, w którym toczy się akcja. Delikatne płatki kołyszą się na wietrze, nadając scenerii niemal sakralny charakter. Gracz czuje chwilowe ukojenie, zanim akcja znów przyspieszy.
4. Największy opad szczęki miałam w The Last of Us.
Pierwsze chwile gry, gdy bohaterowie uciekają przez płonące miasto, robią ogromne wrażenie. Zniszczone budynki, chaos i panika ludzi tworzą realistyczną wizję końca świata. Kamera często prowadzi nas przez klaustrofobiczne wnętrza, a potem otwiera się na zgliszcza. To moment, w którym gracz czuje ciężar katastrofy. Wizualnie scena łączy filmowy realizm z emocjonalnym uderzeniem. Dzięki temu od razu wiadomo, że to nie jest zwykła gra akcji.
5. Wejście do Majuli w Dark Soulsach.
Przez długi czas,na początku rozgrywki szedłem przez ultra ciemne korytarze i jaskinie...by w pewnym momencie wyjść na otwartą przestrzeń.
Przepiękne pejzaże,rozświetlone wschodzącym słońcem i zero ciemności i mroku.
Pamiętam że nie mogłem podnieść szczęki z podłogi takie to wywarło wrażenie na mnie.
Rupturę i skok wiary to dwa miejsca/akcje które pamiętam jak wyglądy nawet teraz 1
Jak wynika z powyższego, nagroda leci do kermit73@ ...
Gratulacje! ;)
W piątek kilka słów o https://www.gry-online.pl/gry/metal-eden/z15fae