Hej.
Szukam gry, która spełniałaby kilka moich oczekiwań. Być może będziecie w stanie mi pomóc.
Gatunek: RPG lub Hack and slash (wszelkie wariancje tego typu, ważne by gra spełniała chociaż troszkę oczekiwań)
Oczekiwania:
- Gra single player
- Bogaty system rozwoju postaci. Oczekuję, aby gra dawała wiele dróg rozwoju, a nie tylko jeden utarty schemat.
- Wiele itemów. Duża różnorodność setów. Tutaj przykładem może być wiele gier z gatunku Hack and slash.
- Bogaty crafting, który obejmowałby kowalstwo, alchemie, ale też mniej popularne profesje jak np. gotowanie, czy krawiectwo.
- Poszukiwanie skarbów w lochach. Typowe bicie potworków i poszukiwanie bossa lub skrzyń ze skarbami w celu bogacenia lub ulepszenia ekwipunku.
- Oczekuję by gra była możliwa do grania w powyższy sposób cały czas. czyli byłby bogaty "endgame" lub po prostu by była to esencja rozgrywki. Nie zależy mi na bogatej fabule.
- Nie musi być to tytuł AAA. Może być to gra indy.
- W skrócie gra na długie godziny.
- gra na PC.
Czy ktoś może podać jakieś tytuły gier, które spełniałby powyższe oczekiwania?
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :)
Pozdrawiam.
W serię TES grałem rzecz jasna. To dobra gra pod względem moich oczekiwań, ale denerwowało mnie zawsze to, że jest mała ilość itemów (kilka rodzajów setów i w sumie tyle), a crafting w zasadzie też jednokierunkowy.
Pod względem itemów nieco lepiej było w Oblivionie, ale tam z kolei crafting był bardzo słaby.
Uprzedzam pytanie - znam mody i w serię TES grałem z wieloma różnymi modami.
Dziękuję za propozycję, ale czekam na jeszcze inne.
Diablo 3, Path of Exile, Grim Dawn, Torchlight 1/2.
Torchlight'a grałem i był bardzo dobry, jednak bez craftingu. Niemniej podobał mi się.
Pozostałe wymienione gry nie są mi bliżej znane. Chętnie się zapoznam. Można prosić o kilka zdań na temat tych gier od Ciebie? Przeczytam recenzje, ale zawsze miło usłyszeć coś bezpośrednio od gracza oraz słówko wyjaśnienia jakie z wymienionych oczekiwań te gry spełniają oraz czemu je polecasz.
ps: Na samej górze przedstawiłem, iż oczekuję gier single player a Ty proponujesz Path of Exile, który jest mmo...
Wot, typowe hack & slashe, itemy, masa mobków, crafting, jeszcze więcej itemów i jeszcze więcej mobków i bogaty rozwój postaci. Lochy to jak zwykle główne poziomy.
Diablo 3 i PoE to niby multiki, ale i tak grasz tak jak w singla, z opcji sieciowych w sumie nie musisz korzystać.
Ok, dziękuję bardzo za pomoc. Pewnie zdecyduję się na Grim Dawn, a w późniejszej kolejności będę miał na uwadze Path of Exile.
Co do Diablo 3 obawiam się procesu wydawniczego DLC (płatny nekromanta nie wróży dobrze).