
Czy działa Wam Pomoc EA?
Witam,
Od jakiegoś czasu (około 2 miesiące) mam problem z BF: Hardline i BF4, że przy uruchamianiu gry pojawia się biały ekran z okienkiem z błędem o crashu sterów do karty graficznej (po kilku próbach gry łaskawie się uruchamiają, jakoś cudownie błędów nie dostrzegają). Chcę się skontaktować z Pomocą EA, ale od tych dwóch miesięcy ciągle zacinam się na etapie określania swojego problemu. Klikam dalej i się ładuje, ładuje w nieskończoność. Próbowałem to zrobić z różnych komputerów u siebie i u rodziny, ale ciągle się nie może załadować...
Załądowałem to wszystko z poziomu telefonu i zaskoczyło, ledwo wcisnąłem enter a juz do mnie zadzwonili. Mam nadzieję że to coś da.
Ostatnio, jakiś tydzień temu, musiałem korzystać z tej pomocy. Formularz pomocy sam w sobie działał, choć mój przypadek musiałem załatwiać via ichni answers HQ (możesz tam spróbować) i rozmowę telefoniczną z polskim konsultantem EA.
Przy okazji ku przestrodze...
U mnie chodziło o zhakowane konto Origin, do którego niespodzianie dostęp dostał jakiś Rosjanin (sądząc po e-mailu i jego ustawieniach na profilu, tak na marginesie x miesięcy temu z kolei ktoś z tzw. Donbasu próbował coś mi chachmęcić przy koncie steamowym, więc generalnie - kierunek wschód). Jakimś sposobem ustawił własne pytanie bezpieczeństwa, więc zablokował mi możliwość wprowadzania/odwracania zmian na profilu. Dziwne, że hasło się nie zmieniło i mój login wciąż działał (próbował zmienić e-mail przypięty do konta, tak się dowiedziałem o sprawie, bo ja dostałem e-mail z informacją o tym i mogłem odwrócić tę zmianę).
Było to nawet zabawne, odpaliłem clienta Origin i dostałem ostrzeżenie o podwójnym logowaniu. Zalogowałem się mimo to, więc go wykopsało. Po chwili wykopsało mnie - próbował tego samego i tak w kółko. W końcu się znudził, ale następnego dnia już nie miałem ochoty się w to bawić. Zakładam, że to jakiś frajer, co za pół darmo kupił konto od kradzieja. W każdym razie dobrze, że nie miałem zapisanych np. danych karty kredytowej czy coś.