BF3 - Mniejsze mapy na konsolach
Twórcy gry przedstawili je podczas konwentu Chicago Comic & Entertainment Expo. Chyba najważniejsza informacja to ta o wielkości map - plansze w wersji konsolowej będą mniejsze od tych w wydaniu pecetowym. Podjęto taką decyzję, aby dopasować się do maksymalnej liczby graczy, która na konsolach również będzie mniejsza (24 na X360 i PS3, a 64 na PC).
To bylo do przewidzenia.
Co w tym dziwnego? W BF2 też wielkość mapy była inna w zależności od liczby graczy. Były wersje na 16, 32 i 64 sloty, czemu w trójce ma być inaczej?
Podjęto taką decyzję, aby dopasować się do maksymalnej liczby graczy, która na konsolach również będzie mniejsza (24 na X360 i PS3, a 64 na PC)
Co oznacza, że mapy powinny być ponad połowę mniejsze, niż na PC.
Podczas imprezy Comic and Entertainment Expo pojawiła się jeszcze jedna interesująca informacja. Walka wręcz w Battlefield 3 będzie wychodzić poza prosty schemat wciśnięcia jednego przycisku na padzie. DICE przygotowuje dla nas cały system kontr, rzutów i ciosów z różnych kierunków. Przepychanki w zwarciu powinny być teraz znacznie bardziej emocjonujące – z takiego starcia żywy wyjdzie gracz, który wykazał się lepszym refleksem i np. zablokował w porę cios adwersarza.
jeszcze zrobią z tego mortal kombat :O :P