Przed dzielnymi Piekłonurkami stoi wyzwanie, jakiego jeszcze nie było. Czy i tym razem uda im się zażegnać niebezpieczeństwo?
Czyżby nadciągał koniec Super Ziemi, jaką znamy? Nad tę lśniącą demokratyczną metropolię nadciąga właśnie nie lada przeciwnik, którego obecność może nieodwracalnie zmienić krajobraz Układu Słonecznego. Illuminaci, Terminidy – ich wszystkich da się okiełznać, ale co, gdy przeciwnikiem dzielnych Piekłonurków jest sama fizyka i rozwścieczone siły natury pod postacią czarnej dziury?
Zgodnie z obliczeniami superziemskich analityków we wczorajszej katastrofie, w której planeta Angel’s Venture została praktycznie rozerwana na strzępy, straciło życie co najmniej pół miliarda obywateli Demokracji. Wypowiedział się nawet sam prezydent Super Ziemi, cała zaś wina za incydent spadła na Illuminatów.

Sami zaś gracze zastanawiają się, jakie nowości przyniesie grze rozpędzona czarna dziura. Zgodnie z ustaleniami, osobliwość ma dotrzeć w rejony Super Ziemi za około 45 dni (godzina zero wybije zatem w okolicach 31 marca). Czy do tego czasu jednak w rozgrywce coś się zmieni?
Fani mają nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe misje i wrogie jednostki, a tajemnicza chmura zarodników o nazwie Gloom odegra w całej sprawie ważną rolę. Pojawiają się bowiem doniesienia, że może ona pomóc powstrzymać Illuminatów i sprawić, że stracą kontrolę nad czarną dziurą, która była niegdyś Meridią.
Inni zaczęli już snuć alternatywne plany na pozbycie się problemu:
Okej ludzie, posłuchajcie mnie: robimy drugą osobliwość. Demokratyczną osobliwość, która powstrzyma autokratyczną!
Zdaje się jednak, że nad całą spuścizną Super Ziemi zawisły czarne chmury i Piekłonurkowie będą musieli się jeszcze bardziej postarać, by ochronić ojczystą planetę. Skoro jednak w przeszłości udało im się utrzymywać wrogie siły w ryzach, nic nie stoi na przeszkodzie, by zrobili to po raz kolejny – oczywiście przy założeniu, że po drodze nie popełnią kolejnego brzemiennego w skutkach błędu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.