Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Aion [PC] - Gramy w Aion - Asmodianie i Elyosi

04.11.2009 15:59
1
zanonimizowany650129
51
Senator

Dobry materiał! Mam nadzieje, że nie długo będzie gramy w z GW2 <marzy>

04.11.2009 16:00
2
odpowiedz
Gieniu xD
17
Centurion

Niestety nawet tak fajna gra jak Aion nie ma szans z WoW-em.

04.11.2009 16:03
👍
3
odpowiedz
hight_power
35
Generał

3 Fajne jest to latanie szkoda ze nie wszedzie da sie latac

04.11.2009 16:16
😊
4
odpowiedz
kotle211
32
Pretorianin

bardzo fajny MMO może zagram :):)

04.11.2009 16:20
baso
5
odpowiedz
baso
53
Generał

Witam. Może ktoś podać cennik za abonament na
30 dni
60 dni

04.11.2009 16:23
Harry M
6
odpowiedz
Harry M
130
Master czaszka

Ello Marcin ello Łukasz
Gramy jest jak zawsze suuper
chcialbym zagrac w Aion ale konkurs juz był i nie wygrałem
fajne postacie na początku
można ty zrobić monstrum jak w Saints Row 2??? hehe
gra mmo w której sie skacze ojaa
o fajne te latanie
jak widzę dużo swobody i map
musze w to zagrać
suuuuuper suuuper suuper gra
grafika dobra jak na mmo
zmęczony jesteś w tej postaci
Algard?? jakbym miał aion to bym gral na tej mapie zeby z tobą zagrac ale jaki masz nick???
Legendary Hunter to twoj nick???
fajna ta druga postać
hehehe przynajmiej w Japonii hehe
jaki jest twoj nick? bo musze se sprawic tą gre ale kasy niemam
fajna ta walka rozwalasz ich
jak w Metnie o fujjjj
pokemon heheh
w mmo najgorsze jest to bieganie po mapie
fajnie rzemiosło
Nara Marci narq Łuki

04.11.2009 16:23
7
odpowiedz
BigLodzik
15
Chorąży

kiedy będzie można ją pobrać?

04.11.2009 16:27
STARKILLER22
8
odpowiedz
STARKILLER22
60
LVL 90 SCRIBE

Harry M [ Level: 13 - Pretorianin ]

To już jest przykład "małego" przegięcia pały, może list. Polecam zamiast nadużywać przycisku "ENTER".

04.11.2009 16:32
Mat3iz
9
odpowiedz
Mat3iz
115
Unknown

baso - Tutaj we wstepniaku masz wszystko opisane :) https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=9526724&N=1

Szkoda, ze autorzy filmiku nie dobili chociaz do 25, bowiem od tego poziomu gra sie zaczyna (PvP, mozna swobodnie latac w Abyssie), moznaby bylo o wiele wiecej pokazac, no ale coz ;)

04.11.2009 16:40
Harry M
10
odpowiedz
Harry M
130
Master czaszka

[8]STARKILLER22 no i co?? nie zabronisz mi tego

04.11.2009 16:44
11
odpowiedz
Ronnie 14
47
Pretorianin

Będzie jeszcze jakieś Gramy z Dragon Age?

04.11.2009 16:54
Scortch
😁
12
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

"kocham" mmo. i te skrzydła im tak wdzięcznie znikąd wyrastają...

04.11.2009 17:14
13
odpowiedz
lubie_ciastka
12
Pretorianin

BogLodzik --> Pobierac to chyba już możesz, tylko ze nmie pograsz, bo jakies zabezpieczenie pewnie jest. A co do gry, to wypakloc i fajnie.

04.11.2009 17:25
Nolifer
14
odpowiedz
Nolifer
117
The Highest

Szkoda ze nie darmowa ;(

04.11.2009 17:27
15
odpowiedz
Crejzer_PRAWDZIWY
14
Centurion

Kurcze czemu większość gier MMO musi mieć abonament :( przez to ich nie cierpię. Metin 2 is the best :D

04.11.2009 18:02
16
odpowiedz
sub-Rico
11
Legionista

gra fajna, ładna, dopracowana i ta kreacja postaci mmmm ^^ ale z wow'em nie wygra. bardzo podobał mi się komentarz pana łukasza ;) pozdro

04.11.2009 18:04
👍
17
odpowiedz
Sajgo
39
Centurion

Najlepsze MMO jakie widziałem (w WOWa nie grałem, ale miałem styczność z wieloma innymi)!!!
Fajne chary no i te black wings u Asmodianów mmmm :P No według mnie gites.

04.11.2009 18:27
18
odpowiedz
zanonimizowany672951
16
Chorąży

Kolejna gra dla no-life'ów brrr

04.11.2009 18:30
19
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

Bagi!?! Chyba BUGI

04.11.2009 18:42
20
odpowiedz
Dave995
8
Junior

Najlepsza animacja walki?? oO Moim zdaniem Dekaron ma o wiele lepsza... Tutaj postacie sie ruszaja jakos"sztywnie" podczas walki.

04.11.2009 19:01
^Jumper
21
odpowiedz
^Jumper
19
Pretorianin

Pograłem trochę w tę grę, i podoba mi się naprawdę wciąga ale mam ją po Angielsku i niektórych questów nie rozumiem...

04.11.2009 19:04
WheZY
22
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Nie lubie MMO, szczególnie płatnych :)
Lubie czasem sobie pograć w Cabala czy Metina2 ale nie chce za takie coś płacić...

04.11.2009 19:19
😉
23
odpowiedz
L[]GAN
1
Junior

Aion jest dość grywalny jednak co do wyglądu mam pewne zastrzeżnia niektóre rzeczy wydają się płaskie ale mimo to ksieżyc i ogolnie krajobrazy są super. Dobiłem swoim Scoutem lv 36 ale dalej zrezygnowałem kiedy zobaczyłem PvP które znajdowoało sie na aranie. Z tąd moja prośba pokażcie pvp na wolnej przestrzeni o ile takie istnieje ... Ogólnie gra zaciekawia swoją nowością skrzydłami itp ale na dłuższą mete L][NEAGE i WoW są ciekawsze .

04.11.2009 19:20
24
odpowiedz
liseek
2
Junior

śmierdzi wowem, czyli gra nie dla mnie :( a miałem nadzieje w to pograć...

04.11.2009 19:27
Mat3iz
25
odpowiedz
Mat3iz
115
Unknown

Widac, ze wypowiadaja sie sami doswiadczeni...

L[]GAN - w Aionie nie ma "aren" ani nie mozesz miec Scoutem levelu 36, wiec nie pieprz glupot... Jest takie samo PvP jak w Lineage II, tyle, ze teraz jest podzial na strony konfliktu - czyli jak PvP to tylko na otwartej przestrzeni.

I imo, jedyne co ta gra ma wspolnego z WoW'em to questy, a jego klonem to juz na pewno nie jest, bardziej przypomina GW i L2 (nawet drzewa w Brusthonin sa identyczne jak w L2)...

04.11.2009 19:40
😉
26
odpowiedz
Rafi1990
22
Pretorianin

no i kiedy ta druga część z dodatku do GTA IV ? czekam bo w pierwszej części nic nie pokazaliście wiec czekam na to spadanie z spadochronu i takie tam .

04.11.2009 19:42
27
odpowiedz
zanonimizowany588423
22
Generał

Whezy ---> Na jakim serwerze grasz w Cabala i jaki masz lvl ?
A Gramy! świetne tylko, że Aion nie ma najlepszej animacji...

04.11.2009 20:06
Marecki_KG
28
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

mam nadzieje, ze bedzie tyle priv servów ile L2 ;D

04.11.2009 20:08
29
odpowiedz
geniek22
10
Chorąży

bardzo fajna gra

04.11.2009 20:22
30
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

No gra faktycznie niezła jednak widziałem wiele darmowych takich gier które dla mnie są identyczne,może nie pod względem grafiki ale rozgrywki tak.A tu mamy dać dwie stówki za gre i 12 euro za 30 dni.

04.11.2009 20:46
31
odpowiedz
BolT
43
Pretorianin

jesli nie widziales lepszej nimacji walki zobacz sobie bladera w silkroadonline wypas

04.11.2009 20:49
Mr.B-F
32
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

postac biega jak w zwolnionym tempie:P

04.11.2009 20:53
Scortch
33
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

Mr.B-F---> widzisz, a to jest "dopracowane" mmo. podobno...

04.11.2009 21:28
34
odpowiedz
Legend of Kain
26
Centurion

Mam pytanie czy aion mi pójdzie jak mam 1,5 procesor 128 karta i 1gb ram ?? A jak pójdzie to znacie jakieś darmowe servery ??

04.11.2009 21:39
patuzi
35
odpowiedz
patuzi
53
Pretorianin

Ja do 21-go lvlu dobiłem gladiatorem i straciłem cierpliwość do LAGÓW (net 4mb/s szwedzki na dodatek). Co chwilę byłem świadkiem tzn Rubberbandingu (takie 'teleporty' postaci o ileś tam metrów do tyłu). Ale grało się całkiem przyjemnie (z tym że nie przepadam za czystym grindem - takim co zabija się tylko dla XP -_-'). Ale nie powiem - większy 4fun miałem z AoC (nie mówiąc o WoWie)

04.11.2009 21:51
wata_PL
36
odpowiedz
wata_PL
161
Ogniomistrz

Gralem gra mi sie nie podoba duzo grindu i bardzo azjatyckie klimaty nie polecam szybko sie nudzi:/

04.11.2009 22:47
😉
37
odpowiedz
djmaciek
121
Pretorianin

komentatora zjadła chyba tutaj trema...co chwilę słychać echo "ten, ten", "tego, tego", "tak, tak, tak".... trochę to irytujące, wystarczy jak raz powie.

04.11.2009 22:55
kajtek603
38
odpowiedz
kajtek603
37
International Level

Mi to bardziej przypomina Cabal. Szkoda że trzeba płacić abonament bo mnie nie stać :P Niestety ale nie zagram w nią ;/ Już

04.11.2009 23:27
Mati_Akumu
39
odpowiedz
Mati_Akumu
51
UltimateSadisticCreature

Stylistyka tej gry jest zaje***ta, piękne postacie, wspaniałe zbroje i bronie, ale niestety nie lubię MMO więc raczej nie pogram, a nawet jakby to ogromną przeszkodę stanowi abonament.

04.11.2009 23:32
40
odpowiedz
pogziu
15
Legionista

Czy wrocicie jeszcze do tematu AIONa? Z checia zobaczylby jak wyglada system pvp i czy jest w nim cos na miare Lineage 2, a dokladnie mass pvp, zdobywanie zamkow fortec, jakis system podatkowy itp.? Pozdrawiam

05.11.2009 12:35
Morgul Maugoth
41
odpowiedz
Morgul Maugoth
131
Konsul

Strasznie nedzna ta gra, chociaz wspolautorowi gramy widac sie podoba, no ale sa rozne gusta. Czesto przytaczany w materiale prehistoryczny wow miodnoscia, grywalnoscia i spojnoscia swiata morduje w kilka minut aiona. (tzn nie wiem jak teraz po tbc i wotlk)

05.11.2009 14:08
Simba14
42
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Nie przepadam za MMO no ale fajne chociaż i tak nie zagram:):)

05.11.2009 15:21
43
odpowiedz
szyszka995@5
4
Junior

Może mi ktoś wysłać linka do tej gry ???

05.11.2009 16:43
44
odpowiedz
Maured
36
Centurion
05.11.2009 17:05
SULIK
45
odpowiedz
SULIK
193
olewam zasady

Może nie o samej grze napisze, lecz o komentatorze który grę prezentował :)
a dokładniej mówiąc kolega ten powinien popracować odrobinę nad dykcją (rozumiem oczywiście, że to prawdopodobnie jego debiut i problemy z wypowiadaniem swoich myśli mogły powodować problemy, ale poćwiczyć zawsze można - umiejętność ta na pewno się przyda)
druga sprawa - należało by chyba odrobinę bardziej przemyśleć to co się chce pokazać, bo trochę ten materiał taki jakiś mało składny, z opisu mogę wynieść jedynie:
- podobne do wow
- ładna grafika
- skrzydła, latanie, skakanie
- questy

a np. nikt nie zwrócił uwagi na to, że po drodze nasz prezenter napotkał moby które walczyły ze sobą, co śmieszne zatrzymał się przy nich i pokazał to, co jest pewnym smaczkiem w tej grze np. dla wielbicieli Lineage 2, które to pochodzi z tej samej "stajni" co Aion

co do walki która została zaprezentowana jak dla mnie za mało dynamiczna - może spowodowane to było tym, że taką ma charakterystykę te postać

co do "nowości" w Aionie, niestety ale prócz skrzydeł i latania chyba wszytko inne już było
- grafika, którą się zachwycano na filmiku jest po prostu odrobinę ulepszoną grafiką jaką widziałem w L2
- tworzenie postaci dość rozbudowane, tutaj muszę się zgodzić, ale podobne lub takie samo widziałem już w "Projekcie Entropia" wiele lat temu
- kombosy - widziałem w "Warhammerze Online" w wykonaniu Black Orkow (czy jak oni się tam nazywali)
- system questów i zaznaczania markerów na mapie - to właściwie chyba jest standard

imho za dużo padło tutaj porównań do WoWa i AoC bez wymienienia żadnego innego MMO, co jak dla mnie świadczy odrobinę o nieobeznaniu komentatora z tymi produkcjami, co prawda można założyć, że te są najbardziej znane, ale jednakowoż porównywać do tylko 2 produkcji jest moim zdaniem porównaniem zbyt małym, tym bardziej, że i WoW i AoC też czerpały niektóre elementy z innych gier, a Aion czerpał rozwiązania z jeszcze większej puli.

Ogólnie materiał całkiem w porządku, ale można było trochę więcej ciekawostek przedstawić i odrobinę bardziej składnie wszytko pokazać - ale nagrywanie wtedy materiału zajęło by prawdopodobnie dużo więcej czasu

05.11.2009 19:29
46
odpowiedz
Hudy san
1
Junior

wolal bym zobaczyc wiencej walki asmodianami

05.11.2009 19:56
47
odpowiedz
Kaczakk
15
Legionista

Aion jest znacznie bardziej podobny do Lineage 2, niż do wowa...

05.11.2009 21:02
48
odpowiedz
Next2PL
4
Junior

Najładniejsza animacja walki lol Cabala Online Nie widział chyba

05.11.2009 21:43
49
odpowiedz
Djas
35
Generał

Przekonałem się do Aiona po obejrzeniu tego filmu.

06.11.2009 01:33
Szejmi
👍
50
odpowiedz
Szejmi
73
Pretorianin

Chodzi o to że walki są realistyczne i wyglądają jakby jakaś żywa postać machała mieczem a nie napierdzielanki 10 razy na sekundę xD Postać jak ma 2 metrowy miecz to nie ma macha nim jak styropianem tylko normalnie jakby był ciężki i oto w tym chodzi mi się wydaje.

06.11.2009 18:18
51
odpowiedz
luk_1
2
Junior

Jeśli planujecie jeszcze filmiki z tej gry, to proszę o pokazanie trybu pvp

06.11.2009 22:01
52
odpowiedz
Nuneked
5
Legionista

Aion wszystko ładnie pięknie skrzydełka są, świetny multiplayer.

08.11.2009 09:22
53
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Świetna gra, szkoda tylko że jest to MMO :-((

12.11.2009 16:19
54
odpowiedz
Jakob075
1
Junior

pokażcie jeszcze tryb pvp

14.11.2009 11:55
55
odpowiedz
Szakardan
12
Legionista

hmm a widzieliście może gre PerfectWorld ?.. Gta pod względem graficznym nie wspominając juz o rozbudowaniu przebija Aion ... Polecam zrobic z tej gry GRAMY ! naprawde świetny tytuł a na dodatek całkowicie darmowy ! Solidne servery 0 lagow :] naprawdę zróbcie gramy z Perfect World i porównajcie do Aion-a ;D

06.01.2010 18:38
dalione
56
odpowiedz
dalione
9
Chorąży

Ja chciałbym bardzo zobaczyć system pvp , jak wygląda i od którego poziomu można i chciałbym również abyście zrobili GRAMY z gry Wolfenstein: Enemy Territory.

06.01.2010 21:12
😜
57
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

Azjatycki WoW - wszystko wzgląda niemal identycznie, interface, mechanika rozgrywki.

Za szybko skrzydła udostępnili, ja bym zrobił że ich zdobycie to kupa czasu, złota i wogóle roboty - wtedy jest satysfakcja ;]
A to że abonament jest to bardzo dobrze - lepsze servery (mniej lagów, disców), lepszy support (pomoc techniczna), dużo mniej niewydarzonych dzieci, które błagają o pomoc/złoto/przedmioty, albo klną i wyzywają jak coś nie idzie po ich myśli (mniej bo nie stać ich na opłaty), mniej cheaterów (a nawet jak się jakiś trafi, to można liczyć że obsługa naprawi jego szkody a jego samego wypierdzieli), mniej noobkillerów którzy polują na słabszych i mają podnietę że ich 60 poziomowa postać rozsmarowała po okolicy kogoś kto ma tych poziomów o 40 mniej... (to też się wiąże z mniejszą ilością dzieci, bo to one zazwyczaj za tym stoją). Abonament to tak naprawdę same plusy, dlaczego żaden darmowy MMO nie ma tylu graczy co płatny WoW? Właśnie dlatego, w WoWie płacisz i masz prawo wymagać, a Blizz robi bardzo wiele by wszelkie oczekiwania graczy spełnić.

Aion wygląda na klon WoWa (co potwierdzają recenzenci), i to może być jego kluczem do sukcesu. Skoro WoW się sprawdza to jego klon (z kilkoma ulepszeniami) też powinien.

06.01.2010 21:28
GyerM@ste®
😃
58
odpowiedz
GyerM@ste®
11
Centurion

fajne aion robi sie coraz bardziej popularny......

07.01.2010 16:55
👍
59
odpowiedz
altair19
26
Centurion

djmaciek ty głupi jesteś no to że recenzent tak się wieszał po prostu miał odrobinkę tremy pewnie też masz czasem tremę a poza tym to nic do ciebie nie mam i jeszcze jedno gra jest ciekawa ale wole WoW'a

08.01.2010 15:09
60
odpowiedz
walec1961
17
Chorąży

to jest darmowe?

09.01.2010 10:49
👎
61
odpowiedz
S4BBa7
7
Legionista

Do 30lvlu gralo mi sie fajnie, ale niestety midgame i endgame jest niedopracowany. Oprocz mozolnego robienia monotonnych questow, grindu lub slabych instancji mozna bawic sie w PvP, ktore polega na bezcelowym lataniu po Abyss (mapa, gdzie glownie mozna spotkac przeciwna strone konfliktu nie liczac riftow) i znajdowaniu wroga. Po 3ch walkach masz juz dosyc zwlaszcza, ze pokonanie o 3lvle wyzszej postaci w pojedynke jest prawie niemozliwe (non-stop missed, resisted itp).
Zdobywanie fortec takze niedopracowane, wlasciwie nie potrzeba zadnej taktyki, aby ja zdobyc. Jedynie co sie zaznaczy to nalezy lac i kropka. Juz lepiej pod tym wzgledem wypadal Warhammer Online.

Miesiac, gora 2 mozna pograc, ale prawde mowiac nie jest to cos ciekawego na dlugie zimowe wieczory. A szkoda :/

//EDIT
Dodam jeszcze, ze po swiecie biega baaardzo duzo botow a w glownych miastach boty siedza i bez jakich kolwiek problemow ze strony GM sprzedaja Kinah za realna kase. Poprostu pelen profesjonalizm...
Wspomne jeszcze o wipe, ktory niedawno mial miejsce, poniewaz jakas grupa za questa otrzymala ok 3 triliardy Kinah.

09.01.2010 17:51
MichałPolak
62
odpowiedz
MichałPolak
86
Generał

Wygląda pięknie. Ale co to za moda na abonament?? Płacić abonament za grę to jakiś żart. Ale gra wygląda fajnie.

13.01.2010 14:32
63
odpowiedz
Premos
25
Chorąży

no ok wszystko bajer ale to waży 30GB[ bez przesady!!! instalacja może trwać bardzo długo zależy od kompa ale ogólnie do wowa sie nie umywa
pytania poboczne:
-mass pvp jaki on jest??
-lv max jaki?
-jak w wielu grach pokażcie jakies massowe pve i jakies instance
-pvp xD
-emote system jakieś dance śmiech (szczególnie xD)
-jakieś mocne bossy i skille potworów
Fajne:
-Tworzenie postaci (duża możliwość tworzenia)

15.01.2010 19:00
64
odpowiedz
Makaronik
27
Chorąży

Spoko gra, bardzo mi się podoba na 100% bd ją miał i zobaczę czy to wszyto prawda ^^ ..
Grałem już w wiele gier MMO lecz myślę że to jest najlepsza w którą bd grał :)

16.01.2010 21:05
gonsio
65
odpowiedz
gonsio
19
Centurion

1czy ona jest płatna?
2czy jest po Polsku?

16.01.2010 21:39
ikul666
66
odpowiedz
ikul666
64
Pretorianin

Najlepsze animacje skilli są w Cabal Online i jeszcze żadna gra tego nie przebiła. Mam nadzieje, że w końcu to się zmieni.

16.01.2010 21:43
gonsio
67
odpowiedz
gonsio
19
Centurion

1czy ona jest płatna? 2czy jest po Polsku?

17.01.2010 01:03
68
odpowiedz
denemes
1
Junior

Proponuje Zagrac w Cabal Online ; ) Wystarczy Zerknąć Pierwszym Rzutem Oka że Zarowno gra jak i System Walk sa Ciekawe

17.01.2010 01:23
69
odpowiedz
denemes
1
Junior

Dobrze by bylo Gdybyscie Zrobili Klip z Skillami dla Danych Klas;) Customizacja Postaci Bardzo Dobra,Ogólnie Gra Wyglada na Dobrze Ogarnieta.

PS:Co do AION Customizacja Postaci Bardzo Dobra

17.01.2010 12:38
gonsio
70
odpowiedz
gonsio
19
Centurion

1czy ona jest płatna? 2czy jest po Polsku?

17.01.2010 14:42
71
odpowiedz
denemes
1
Junior

Gonsio z Tego co wiem
1.Nie nie jest po Polsku
2.Jest płatna

07.03.2010 01:12
72
odpowiedz
SSman92
26
Generał

kolejna dobra opinia o Aionie może warto się nią zainteresować

15.12.2011 16:19
pawmar245
👍
73
odpowiedz
pawmar245
10
Legionista

Zajebista gra polecam leprza od wowa 2012r bedzie f2p POLECAM!!

16.12.2011 14:45
PROKIKI
74
odpowiedz
PROKIKI
40
Konsul

Aion to kawałek dobrego mmo i też tak uważam, szczególnie jak od nowego roku stanie się darmowy.
Ale.. Gdyby ktoś się porwał na zrobienie MMO w świecie Wiedźmina sapkowskiego. To by był szał.

tvgry.pl Aion [PC] - Gramy w Aion - Asmodianie i Elyosi